Αρχική Σύσταση του Οργανισμού Εθνικού ΚτηματολογίουΆρθρο 05 – Γενικός Διευθυντής και Αναπληρωτές Γενικοί Διευθυντές του Οργανισμού Επιλογή – Διορισμός – ΑρμοδιότητεςΣχόλιο του χρήστη ΕΝΩΣΗ ΑΜΙΣΘΩΝ ΥΠΟΘΗΚΟΦΥΛΑΚΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ | 20 Δεκεμβρίου 2017, 10:13
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα κριτήρια επιλογής του Γενικού Διευθυντή του υπό ίδρυση οργανισμού είναι χαρακτηριστικά της απόλυτης αδιαφορίας των συντακτών του νομοσχεδίου για το καίριο έργο της καταχώρισης εμπραγμάτων δικαιωμάτων. Προκαταρκτικώς πρέπει να σημειωθεί ότι, ενώ η ίδια η δημιουργία του κτηματολογίου έχει πρωτίστως επιχειρησιακό χαρακτήρα, με την έννοια αυτού που ονομάζεται στα αγγλικά «project management», έτσι ώστε να απαιτούνται χαρακτηριστικά ικανής διοίκησης σε έναν τέτοιο επιχειρησιακό φορέα, η καθημερινή λειτουργία του κτηματολογίου δεν διαφέρει από τη λειτουργία του υποθηκοφυλακείου, διότι η καθημερινή ενασχόληση αφορά κυρίως αυτό που έκαναν και τα υποθηκοφυλακεία: Την καταχώριση εμπραγμάτων δικαιωμάτων. Σε τι λοιπόν θα ωφελήσει, εάν ο Γενικός Διευθυντής ενός φορέα που προορίζεται να αναλάβει κυρίως την καθημερινότητα της καταχώρισης εμπραγμάτων δικαιωμάτων έχει εμπειρία «στην κατάρτιση και εκτέλεση προγραμμάτων και σχεδίων στρατηγικού σχεδιασμού», όπως απαιτεί το συγκεκριμένο άρθρο 5; Τι θα ωφελήσει εάν (υποτίθεται ότι) γνωρίζει πώς να καταρτίσει και να εκτελέσει προγράμματα και σχέδια στρατηγικού σχεδιασμού, δεν γνωρίζει όμως π.χ. τι είναι εμπράγματο δικαίωμα; Οι προδιαγραφές της θέσης, λοιπόν, αποδεικνύουν ξεκάθαρα ότι όχι μόνον ο μελλοντικός Γενικός Διευθυντής του υπό ίδρυση οργανισμού, αλλά κυρίως οι συντάκτες του νομοσχεδίου, δεν γνωρίζουν τίποτε για το έργο το οποίο επιδιώκουν να υφαρπάξουν μέσα από το προτεινόμενο νομοσχέδιο. Έργο που το Συμβούλιο της Επικρατείας έχει χαρακτηρίσει «νομικό» που απαιτεί σχετικώς «αυξημένα ουσιαστικά προσόντα και ειδικές γνώσεις». Οι συντάκτες του νομοσχεδίου όμως, δεν γνωρίζουν ότι το έργο είναι νομικό, ούτε ο Γενικός Διευθυντής θα το γνωρίζει! Τέλος, αποτελεί κοινό μυστικό ότι τη θέση του Γενικού Διευθυντή θα καταλάβει συγκεκριμένο πρόσωπο προερχόμενο από την ισόβια ομάδα της Κτηματολόγιο Α.Ε./ΕΚΧΑ. Αν αναλογιστούμε την προϋπηρεσία των συγκεκριμένων κυρίων και κυρίων σε «θέσεις ευθύνης» με αντικείμενο την «κατάρτιση και εκτέλεση προγραμμάτων και σχεδίων στρατηγικού σχεδιασμού» για τη δημιουργία του ελληνικού κτηματολογίου, καταλαβαίνουμε ποια θα είναι η ανταπόκριση στα νέα καθήκοντα που επιδιώκουν να αναλάβει ο συγκεκριμένος οργανισμός! Αντί να τους διώξουν με τις κλωτσιές από το ίδιο το κτηματολόγιο και μάλιστα ακόμη και από το τεχνικό του κομμάτι, που υποτίθεται ότι γνωρίζουν, θέλουν να τους αναθέσουν τώρα και το νομικό του κομμάτι, διώχνοντας τους υποθηκοφύλακες, οι οποίοι μέχρι σήμερα έχουν κατορθώσει να λειτουργήσουν το κτηματολόγιο μέσα από τις συμπληγάδες ενός άθλιου συστήματος, διορθώνοντας παράλληλα την πλήρη σφαλμάτων εργασία των αναδόχων. Δεν θα μπορούσε να υπάρξει μεγαλύτερο ξεμπρόστιασμα για τις εν λόγω κυρίες και κυρίους από την ψήφιση του νομοσχεδίου. Τότε όμως θα είναι πολύ αργά για το ακίνητο και για τη χώρα.