Αρχική Σύσταση του Οργανισμού Εθνικού ΚτηματολογίουΆρθρο 12 – Διάρθρωση ΟργανισμούΣχόλιο του χρήστη ΕΝΩΣΗ ΑΜΙΣΘΩΝ ΥΠΟΘΗΚΟΦΥΛΑΚΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ | 20 Δεκεμβρίου 2017, 11:46
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Από το άρθρο 12 ξεκινάει ο γραφειοκρατικός κυκεώνας που θεσπίζει το νομοσχέδιο εντός του νέου φορέα, με διευθύνσεις, τμήματα, υπηρεσίες και παραρτήματα, τα οποία θα επιβαρύνουν στο σύνολό τους τον κρατικό προϋπολογισμό, εφόσον επιβεβαιωθεί και στον υπό ίδρυση φορέα η πάγια δημοσιονομική πρακτική και η μισθοδοσία του θα καλύπτεται από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, όπως σχεδόν σε όλα τα νπδδ (πλην ΟΤΑ). Δεν τους άρεσαν τα άμισθα υποθηκοφυλακεία, που ήταν τάχα πολλά ανά την επικράτεια, που λειτουργούσαν χωρίς προβλήματα και χωρίς γραφειοκρατία και χωρίς να επιβαρύνουν στο παραμικρό τον κρατικό προϋπολογισμό, αλλά τους αρέσει πολύ το απίθανο γραφειοκρατικό σχήμα που δημιουργούν, με δαπάνες του Έλληνα φορολογουμένου. Ας σημειώσουμε όμως ιδιαίτερα τα εξής σημεία: α) Ο υπό ίδρυση φορέας θα μπορεί με δική του απόφαση να ιδρύει παραρτήματα της κεντρικής του υπηρεσίας, αυξάνοντας έτσι κι άλλο τη γραφειοκρατία και το κόστος της. β) Οι αρμοδιότητες της κεντρικής υπηρεσίας του υπό ίδρυση φορέα, ενώ απαριθμούνται καθ’ υπερβολή αναλυτικά, ουδόλως περιλαμβάνουν την ενοποίηση της ερμηνείας και εφαρμογής των κανόνων μεταγραφής και εν γένει καταχώρισης πράξεων στα κτηματολογικά γραφεία. Η κεντρική υπηρεσία θα ασχολείται δηλαδή με ένα σωρό γραφειοκρατικά ζητήματα, εκτός από το ουσιαστικό έργο που υποτίθεται ότι θα παράγει ο υπό ίδρυση οργανισμός! Ποια άλλη απόδειξη περί της μη χρησιμότητας του συγκεντρωτικού αυτού γιγαντισμού χρειαζόμαστε; Το δε τριμελές επιστημονικό συμβούλιο που προβλέπεται στην παράγραφο 4 και που θα μπορούσε να χρησιμεύει στην ενοποίηση της ερμηνείας των νόμων, πιθανότερο είναι να αυξήσει, παρά να μειώσει τα προβλήματα. Τούτο, διότι σε έναν οργανισμό, το καθημερινό έργο του οποίου θα είναι κυρίως νομικό, δεν προβλέπεται καν η συγκροτημένη νομική κατάρτιση ως προϋπόθεση συμμετοχής στο εν λόγω επιστημονικό συμβούλιο. γ) Συγκροτημένη επιμέλεια των καθημερινών ζητημάτων της καταχώρισης εμπραγμάτων δικαιωμάτων μπορεί να μην προβλέπεται, προβλέπεται όμως η δημιουργία γραφείου δημοσίων σχέσεων του υπό ίδρυση φορέα! Είναι δυνατόν να αφεθεί η ισόβια ομάδα της Κτηματολόγιο Α.Ε./ΕΚΧΑ/προσεχώς «Ο.Ε.Κτ.» χωρίς δημόσιες σχέσεις; Άλλωστε, επί 22 χρόνια κυρίως δημόσιες σχέσεις έκαναν, όσον καιρό οι άμισθοι υποθηκοφύλακες πάλευαν μόνοι τους με το απίθανο γραφειοκρατικό σύστημα που η ως άνω ισόβια ομάδα έστησε, όσον καιρό οι άμισθοι υποθηκοφύλακες διόρθωναν τα αναρίθμητα, τραγικά έως εγκληματικά σφάλματα των αναδόχων με την ακίνητη περιουσία, όσον καιρό οι άμισθοι υποθηκοφύλακες σιωπηλά ασκούσαν το λειτούργημά τους με ατομική τους ευθύνη και με προσήλωση στο δημόσιο συμφέρον. Θα τους αφήσουμε τώρα χωρίς οργανωμένες δημόσιες σχέσεις; Ας πληρώσουμε όλοι, λοιπόν, για τις δημόσιες σχέσεις των ιθυνόντων νόων της Κτηματολόγιο Α.Ε./ΕΚΧΑ/προσεχώς «Ο.Ε.Κτ.», που προορίζονται να αναλάβουν τις "φωτογραφικές" διευθυντικές θέσεις του υπό ίδρυση φορέα. Ας πληρώσουμε για να ολοκληρωθεί η εξαπάτηση ότι η επανακαταχώριση των ήδη καταχωρισμένων ιδιωτικών εμπραγμάτων δικαιωμάτων αποτελεί δήθεν «κτηματογράφηση», ενώ στην πραγματικότητα αποτελεί το μέσο πλουτισμού των αναδόχων της Κτηματολόγιο Α.Ε./ΕΚΧΑ/ προσεχώς «Ο.Ε.Κτ.». Ας πληρώσουμε λοιπόν όλοι μας, διότι η Κτηματολόγιο Α.Ε./ΕΚΧΑ/προσεχώς «Ο.Ε.Κτ χρειάζεται «προώθηση και προβολή του έργου» της. Του έργου της δαπάνης εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ για να μην είναι σήμερα κτηματογραφημένη η χώρα!