Αρχική Σύσταση του Οργανισμού Εθνικού ΚτηματολογίουΆρθρο 36 – Προσφυγές κατά πράξεων Προϊσταμένων Κτηματολογικών Γραφείων και ΥποκαταστημάτωνΣχόλιο του χρήστη ΕΝΩΣΗ ΑΜΙΣΘΩΝ ΥΠΟΘΗΚΟΦΥΛΑΚΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ | 20 Δεκεμβρίου 2017, 14:30
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διαδικασίες, επιτροπές, γραφειοκρατία, όλα αυτά «ειδικότης» της ισόβιας ομάδας της Κτηματολόγιο Α.Ε./ΕΚΧΑ/προσεχώς «Ο.Ε.Κτ.», με ιδιαίτερα «επιτυχημένο» ιστορικό βασανισμού και ταλαιπωρίας του πολίτη κατά τα 22 χρόνια που καταδυναστεύει το ελληνικό κτηματολόγιο. Αντί άλλου σχολίου αναφέρουμε απλώς ότι υπό το βαρέως συκοφαντημένο, «απαρχαιωμένο» δήθεν σύστημα της μεταγραφής του Αστικού Κώδικα καμία ανάγκη για τέτοιες επιτροπές και «επίλυση διαφορών» δεν υπήρχε, διότι πολύ απλά δεν υπήρχαν διαφορές και αντιδικές με τους συναλασσόμενους! Η δε προσφυγή των συναλλασσομένων στη διαδικασία εκουσίας δικαιοδοσίας του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας ήταν πραγματικά σπάνια. Τα πινάκια των Δικαστηρίων γέμισαν, αντιθέτως, με κτηματολογικές υποθέσεις αμέσως μόλις εισήλθε το άθλιο αυτό κτηματολογικό σύστημα στη ζωή των Ελλήνων. Δημιουργήθηκε ολόκληρος κλάδος δικαίου με αποκλειστικό αντικείμενο τη διόρθωση των σφαλμάτων του κτηματολογίου, το λεγόμενο «κτηματολογικό δίκαιο». Δικαιικός κλάδος βασανισμού, ταλαιπωρίας και αχρείαστης δαπάνης του πολίτη για τα αυτονόητα. Τώρα πια, σαν να μην έφταναν οι υπόλοιπες διαδικασίες, εισάγεται και υποχρεωτικό προστάδιο «ενδικοφανούς προσφυγής» κατά τα πρότυπα της διοικητικής δικονομίας – που όμως δεν συνάδουν με τα ειωθότα στην πολιτική δίκη – το οποίο περιορίζει το δικαίωμα και την αμεσότητα της δικαστικής προστασίας, δημιουργώντας πιθανώς τίποτε άλλο παρά αχρείαστες χρονοκαθυστερήσεις. Εξ αυτού του λόγου η διάταξη του άρθρου 36 είναι και αμφίβολης συνταγματικότητας. Χαρακτηριστικό της εν γένει νοοτροπίας που διέπει το νομοσχέδιο, η υποχρεωτική συμμετοχή αγρονόμου – τοπογράφου στην επιτροπή του άρθρου 36. Επίσης, ας επισημάνει κάποιος στους αδαείς συντάκτες του σχεδίου, οτι οι πράξεις του Προισταμένου με βάση τον ισχύοντα Ν. 2664/1999 δεν επιδίδονται! Ακόμη και η αστοχία αυτή είναι ενδεικτική της τρομακτικής άγνοιας όσων συμμετείχαν στην εκπόνηση αυτού του σχεδίου.