• Σχόλιο του χρήστη 'Αντώνιος Κυριακόπουλος' | 24 Νοεμβρίου 2018, 09:33

    Λυπάμαι πολύ για την στείρα αντιγραφή επικόλληση σχόλιου από τους περισσότερους συμμετέχοντες και την μη εγγραφή των προσωπικών τους προτάσεων. Σε μια αποβιομηχανοποιημένη χώρα θα έπρεπε ο στόχος να είναι η μέιωση των εκπομπών διοξειδίου από τον μεμονωμένους καταναλωτές που πρακτικά εκλύουν το 80% των ρύπων. Έτσι ο εισπρακτικός νόμος κόστους εκτελωνισμού και ταξινόμησης αυτοκινήτων που μπήκε σε ισχύ από την 31 Μάιου 2016 που θέσπισε τέλος ταξινόμησης των ηλεκτροκίνητων οχημάτων με range extender (ιδανικών σε μια χώρα χωρίς δίκτυο ηλεκτροφορτισης) ίδιο με τα απλά υβριδικά στέρησε σε πολλούς Έλληνες την ευκαιρία να μετακινούνται ηλεκτροκίνητα σε επίπεδο καθημερινότητας στην Αθήνα. Αυτός ο κατάπτυστος νόμος των τελωνειακών και συγκοινωνιακών αρχών πρέπει να αλλάξει. Επίσης πρέπει να δοθούν φορολογικά κίνητρα στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, ή ηλεκτρικών range extender οχημάτων με ετήσια έκπτωση στην φορολογία του ιδιοκτήτη ή αύξηση με ένα ποσό του αφορολόγητου του, απαλλαγή απλό το ΦΠΑ στην απόκτηση τέτοιου οχήματος Καινούργιου ή μεταχειρισμένου, επιδότηση τοποθέτησης φορτιστών στις ιδιωτικές θέσεις στάθμευσης με χωριστό τιμολόγιο χαμηλότερης χρέωσης του ρεύματος και ελευθερία χρήσης λεοφορειολωρίδων. Φυσικά η ηλεκτρική ενέργεια αν είναι βρώμικη στην παραγωγική της το όφελος της ηλεκτροκίνησης άνετοι, έτσι στους εθνικόυς στόχους έπρεπε να είναι η εξόριξη και εξαγωγή του λιγνήτη σε τρίτες χώρες και η διακοπή της ηλεκτροπαραγωγής από αυτόν. Επίσης θα έπρεπε να θεσπιστεί μάθημα οικολογικής συμπεριφοράς στα δημοτικά σχολεία. Στόχος η πλήρωση όλων των ταρατσών των δημοσίων κτιρίων (χωρίς αρχιτεκτονικό ενδιαφέρον) με ΑΠΕ δομών ώστε να γίνουν πράσινα κτίρια, με χρήση ποσοστού του ετησίου πλεονάσματος με μοναδικό περιορισμό την αγορά κατά αποκλειστικότητα ελληνικής κατασκεύης προϊόντων ΑΠΕ...