Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΕΗ, ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΑΠΕ»Άρθρο 27 – Πλαίσιο ηλεκτροκίνησηςΣχόλιο του χρήστη Ινστιτούτο Ενέργειας ΝΑ Ευρώπης (ΙΕΝΕ) | 11 Νοεμβρίου 2019, 15:25
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο Άρθρο 27 στην παράγραφο 2 που ενσωματώνει το Άρθρο 134Β του ν. 4001/2011, στην παράγραφο 5 (134Β), αναφέρεται ότι οι ΦΟΣΕΦΗΟ δύναται να συμβάλλονται απευθείας με χρήστες Η/Ο μη δημοσίως προσβάσιμων υποδομών φόρτισης. Ωστόσο, η σύμβαση μεταξύ χρηστών Η/Ο και ΦΟΣΕΦΗΟ σε ιδιωτικές υποδομές φόρτισης δεν περιγράφεται. Επειδή μια σειρά μελετών εκτιμούν την ενέργεια ζήτησης φόρτισης των οικιακών σημείων φόρτισης ως την πλειονότητα του εγχώριου φορτίου φόρτισης Η/Ο και δεδομένου ότι με την εισαγωγή της τεχνολογίας V2G στο μέλλον οι υπηρεσίες εξισορρόπησης όσον αφορά τους συγκεκριμένους καταναλωτές θα είναι δύο ροών, είναι σαφές ότι η σχέση αυτή πρέπει να αποσαφηνιστεί. Προτείνεται είτε (α) να επιτρέπεται η παρεμβολή των ΦΕΥΦΗΟ μεταξύ των τελικών καταναλωτών ιδιωτικών (οικιακών) σημείων φόρτισης και των ΦΟΣΕΦΗΟ ώστε να προσφέρουν υπηρεσίες φόρτισης με ανταγωνιστικά τιμολόγια αυτών του οικιακού ηλεκτρικού ρεύματος και ταυτόχρονα να αποζημιώνονται οι καταναλωτές για τις υπηρεσίες εξισορρόπησης που προσφέρουν (εκκαθάριση στο μετρητή του σημείου φόρτισης). Είτε (β) να υπογράφεται διμερές συμβόλαιο μεταξύ του ΦΟΣΕΦΗΟ και των ιδιοκτητών ιδιωτικών (οικιακών) σημείων φόρτισης για την αποζημίωση των υπηρεσιών εξισορρόπησης που αυτοί προσφέρουν.