Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΕΗ, ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΑΠΕ»Άρθρο 16 – Τροποποίηση των άρθρων 80ΣΤ επ. του ν. 4001/2011Σχόλιο του χρήστη Οδυσσέας | 11 Νοεμβρίου 2019, 15:28
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμφωνώ με σχόλιο του Λεωνίδα περί καταθέσεως δεσμευτικου επιχειρηματικου πλάνου για την ανάπτυξη του δικτύου Πρατηρίων " Ακομη: 1.Μπορεί να γίνει και λόγος για το φυσικό αέριο ως κοινωνικό αγαθό." Να υπάρξει δέσμευση του νέου φορέα για κοινωνικό μειωμένο τιμολόγιο σε ευπαθείς ομάδες Αμεα Ανέργους τριτεκνους". 2."Δέσμευση για το Cng η τιμή του να μη ξεπερνά τα σημερινά περιθώρια κέρδους όπως έχουν διαμορφωθεί από τη ΔΕΠΑ. " 3." Δέσμευση του νέου φορέα για επενδύσεις με σύγχρονο εξοπλισμό στα πρατήρια με πολλαπλές στήλες ανεφοδιασμού (ειδικά στα πρατήρια των εθνικών οδών.) " 4." Δέσμευση του νέου φορέα ότι σε περιπτώσεις βλαβών στα πρατήρια θα υπάρχει όλες τις μέρες και ώρες συνεργείο ανά περιοχή που θα έχει υπογράψει με το νέο φορέα όρο να επέμβει τη στιγμή της βλάβης και όχι μόνο κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες. Ιδιαίτερα για τα πρατήρια που βρίσκονται σε κομβικά σημεία. " Τέλος η πολιτεία οφείλει υπεύθυνα να συνειδητοποιήσει ότι το CNG είναι το καθαρό κ οικονομικό καύσιμο του παρόντος αλλά και μέλλοντος καθότι τα στατιστικά στοιχεία της ευρωπαϊκής ένωσης κατασκευαστων αυτοκινήτων (ACEA) των τελευταίων 2 ετών δείχνουν νέα στροφή των Ευρωπαίων στο καύσιμο αυτό. Από τα στατιστικά στοιχεία προκύπτει επίσης ότι μόνο οι χώρες με υψηλό ΑΕΠ καταφέρνουν να αγοράσουν τα πανάκριβα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το CNG είναι η λύση στην αυτοκίνηση στην Ελλάδα!