Αρχική Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)Σχόλιο του χρήστη Κώστας Π. | 16 Δεκεμβρίου 2019, 09:57
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αεριοκίνηση vs Ηλεκτροκίνηση Ανεβάζω λοιπόν αυτό το post δημόσια και προκαλώ σε απάντηση όποιον πραγματικά πιστεύει ότι η ηλεκτροκίνηση είναι αυτή τη στιγμή η λύση να παρουσιάσει τα δικά του τεκμήρια: 1. Γιατί πρέπει να πληρώσω σε αρχική αγορά +40% για ίδιας κατηγορίας, ισχύος κτλ ηλεκτρικό αυτοκίνητο, έναντι του CNG; 2. Γιατί πρέπει να κουβαλάω το βάρος της μπαταρίας όταν είναι άδεια; Έναντι των τελευταίων μοντέλων CNG που με τα 9Lt βενζίνης είναι πολύ κοντά στο συνολικό βάρος των αμιγώς βενζινοκίνητων; 3. Οι τιμές αντικατάστασης των μπαταριών θα είναι σταθερές σε βάθος 10 ετών; Δεδομένου ότι και τα ευγενή μέταλλα και οι σπάνιες γαίες, γίνονται όλο και περισσότερο δυσεύρετα! 4. Πόσο είναι το πραγματικό κέρδος στα ηλεκτρικά κ υβριδικά, εάν υπολογίσουμε τις έξτρα τριβές από το στάνταρ σε αυτά τα αυτοκίνητα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων; 5. Γιατί πρέπει να περιμένω ώρες από τη στιγμή που θα αδειάσει η μπαταρία; 6. Πόσο προστατεύω το περιβάλλον όταν το μεγαλύτερο ποσοστό ηλεκτρικής ενέργειας παράγεται με ..... λιγνίτη; 7. Πόσο μειώνεται η αυτονομία όταν πάρει μπροστά το a/c σε ηλεκτρικό όχημα; 8. Πόσο μειώνεται η αυτονομία στο ηλεκτρικό όχημα όταν έχουμε συχνές ανηφόρες (ξέρετε τώρα.... κλασική ελληνική διαδρομή), και μάλιστα κουβαλάει και τις μπαταρίες; 9. Τα CNG αυτοκίνητα έχουν ιδιαίτερα υψηλές τιμές μεταπώλησης, τα ηλεκτρικά; 10. Τι επιπτώσεις έχει το βάρος των μπαταριών σε φρενάρισμα κ κράτημα; 11. Ακόμα κ αν παραβλέψουμε όλα τα παραπάνω Προβλημα φόρτισης κατα τις νυχτερινές ώρες η ηλεκτροκίνηση δεν είναι για όλους παρα μόνον για αυτούς που ζουν σε μονοκατοικία με γκαραζ! 12. σε μια πολη με 1.000.000 αυτοκίνητα σα την Αθήνα πιστεύετε θα αντέξει το δίκτυο της δεη να σηκώσει τέτοιο φορτίο κατά τις νυχτερινές ώρες; Ας είμαστε ρεαλιστές, προφανώς και το μέλλον είναι ηλεκτρικό στην αυτοκίνηση, αλλά όταν συνδυαστεί με το υδρογόνο που είναι παντού και άπλετο στον πλανήτη, και όχι με τις μπαταρίες που κατασκευάζονται από ορυκτά υλικά που είναι ήδη σε έλλειψη!!! Ως τότε η μόνη πράσινη και καθαρή λύση που βρίσκουμε σε αφθονία στον πλανήτη για θέρμανση και κίνηση είναι το ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ