• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΕΩΡΓΙΟΣ' | 8 Μαρτίου 2020, 16:34

    Στις διοικητικές πράξεις της παραγ. 2 θα πρέπει να προστεθούν και οι εκάστοτε εκδοθείσες "απαντήσεις σε αίτηση" ή βεβαιώσεις ( και οι απαντήσεις βέβαια είναι βεβαιώσεις)της δασικής υπηρεσίας προς τους πολίτες,με βάση τις οποίες οι πολίτες προέβησαν σε αγοραπωλησία ακινήτου, έκδοση οικοδομικής άδειας, δωρεά ή γονική παροχή, σύναψη δανείου κλπ. Πρόκειται για αμιγώς ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ σύμφωνα με τις αρχές του Γενικού Διοικητικού Δικαίου,οι οποίες μάλιστα παρήγαγαν και έννομα αποτελέσματα για τους διοικούμενους, η ανατροπή των οποίων χωρίς υπαιτιότητα του διοικούμενου και οι δυσμενείς συνέπειες που αυτή επιφέρει για τον διοικούμενο, προσκρούει σε μια σειρά συνταγματικών διατάξεων όπως π.χ περί προστασίας της ιδιοκτησίας, της ασφάλειας δικαίου, της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης του πολίτη στη Διοίκηση κλπ. Εξάλλου υπάρχει το προηγούμενο της ισχύος των διατάξεων που εκδόθηκαν το κατά το χρονικό διάστημα 1975 έως 1981. Είναι σημαντικό η ταυτοποίηση των βεβαιώσεων αυτών να ανατίθεται σε διαπιστευμένους πολιτικούς μηχανικούς, κατά το πρότυπο των τακτοποιήσεων αυθαιρέτων και όχι στο δασαρχείο, που σίγουρα θα αναζητήσει τρόπους να μην εφαρμόσει τη διάταξη. Συνεπώς η φράση του άρθρου .... ή άλλες πράξεις που οδηγούν σε νόμιμη μεταβολή του δασικού χαρακτήρα εκτάσεων.... θα μπορούσε να εξειδικευθεί με την προσθήκη ή διεκρίνιση (ως τέτοιων θεωρουμένων των απαντήσεων΄της δασικής υπηρεσίας σε αιτήσεις πολιτών ή βεβαιώσεων,οι οποίες αποτέλεσαν νόμιμη προυπόθεση μεταβίβασης εμπράγματων δικαιωμάτων με χαριστική ή επαχθή αιτία,έκδοσης οικοδομικών αδειών κλπ). Στο ίδιο άρθρο θα μπορούσαν να συμπεριληφθούν και εκτάσεις για τις οποίες εκδόθηκαν αποφάσεις του Ν.248/1976,έστω και μή τελεσίδικες (κάποιες δεν τελεσιδίκησαν λόγω παύσης ισχύος του νόμου) αλλά και αποφάσεις ακύρωσης Π.Δ.Α .