Αρχική ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣΆρθρο 06 Συμβούλια Περιβαλλοντικής ΑδειοδότησηςΣχόλιο του χρήστη Μιχάλης Γκαραγκάνης | 10 Μαρτίου 2020, 13:17
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πως γίνεται ο Προϊστάμενος της Γενικής Διεύθυνσης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού, Περιβάλλοντος και Υποδομών της οικείας Περιφέρειας να είναι τακτικό μέλος και ταυτόχρονα «απολογούμενος« για αρνητικές γνωμοδοτήσεις κάτι που είναι πολύ πιθανό να συμβεί εφόσον η κύρια γνωμοδοτούσα αρχή της οικείας Περιφέρειας [ΔΙΠΕΧΩ] υπάγεται σε αυτόν και υποτίθεται ότι ήδη έχει δώσει την έγκρισή του για την αρνητική γνωμοδοτηση; Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τον προιστάμενο της Δνσης Ανάπτυξης της οικείας Περιφέρειας. Εκτιμώ πως τελικά ο σκοπός των ΚΕΣΠΑ/ΠΕΣΠΑ, αν λειτουργήσουν τελικά, με βάση το γενικό πνεύμα που διέπει οριζόντια την εν λόγω νομοθετική τροποποίηση στο συνολό της, θα είναι η «εξάλειψη» των βάσιμων αρνητικών γνωμοδοτήσεων και η αποτροπή τους σε πρώτο επίπεδο.