Αρχική ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣΆρθρο 42 Σχέδιο Δράσης βελτίωσης της δημόσιας πολιτικής Προστατευόμενων ΠεριοχώνΣχόλιο του χρήστη Εταιρία Προστασίας Πρεσπών | 17 Μαρτίου 2020, 02:27
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
- Παράγραφος 4, σημείο ε: Αυτή η κεντρική δομή δεν είναι ο ΟΦΥΠΕΚΑ; Προβλέπεται και άλλη κεντρική δομή; - Σημείο ζ: Τέτοιοι ιδιωτικοί πόροι δεν φαίνεται να προβλέπονται στο άρθρο 31 που περιγράφει όλους τους πόρους του ΟΦΥΠΕΚΑ και δεν μπορούν να πρωτοεμφανίζονται εδώ. - Παράγραφος 5: Το σχέδιο δράσης που θα φτιάξει το υπουργείο και το οποίο θα προβλέπει πώς θα στηθεί ο ΟΦΥΠΕΚΑ θα το "διοικεί" (;), παρακολουθεί και αξιολογεί ο ίδιος ο ΟΦΥΠΕΚΑ; Δεν στέκει το σχήμα αυτό, είναι κυκλικό. - Παράγραφος 7: Επομένως μήπως ο ΟΦΥΠΕΚΑ θα παρακολουθεί το σχέδιο αφότου εφαρμοστεί το Σχέδιο Μετάβασης και στηθεί σαν οργανισμός και όχι πριν από αυτό;. Τότε ποιος θα έχει την ευθύνη εφαρμογής του Σχεδίου Μετάβασης; Σε κάθε περίπτωση συνάγεται ότι χρειάζεται 1ο βήμα: η έκδοση εφαρμοστικής ΥΑ που να ρυθμίζει τα της εκπόνησης κι εφαρμογής του Σχεδίου Δράσης βελτίωσης της δημόσιας πολιτικής Προστατευόμενων Περιοχών, 2ο βήμα: η εκπόνηση και έγκριση αυτού του σχεδίου, 3ο βήμα: η εφαρμογή του Σχεδίου Μετάβασης, κι εν συνεχεία μπορεί κανείς να πει ότι μπορεί να αναμένει την έναρξη λειτουργίας του ΟΦΥΠΕΚΑ και την κατάργηση των ΦΔ όπως τους ξέρουμε. - Στην ίδια παράγραφο δεν είναι σαφές τι είναι οι αρχές «της διοίκησης αλλαγής».