Αρχική ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣΆρθρο 34 Σύσταση και Αρμοδιότητες των Μονάδων Διαχείρισης Προστατευόμενων ΠεριοχώνΣχόλιο του χρήστη Χρήστος Πανταζόπουλος | 17 Μαρτίου 2020, 22:29
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παρ.1 Ο ν2742 όρισε 25 ΦΔ με περιορισμένη χωρική αρμοδιότητα για υπάρχει αποτελεσματικότητα. Διαχρονικά φθάνοντας στο ν4519 ορίστηκαν 38 ΦΔ με ευρύ αντικείμενο, τόσο ώστε να μην μπορεί να υπάρχει πλέον η επόπτευση λόγω χλμ απόστασης αλλά και όγκου χωρίς να υπάρχουν ΠΔ και ΣΔ για τις περιοχές αυτές. Το ΥΠΕΝ φρόντισε με την ανυπαρξία διοίκησης που το διακατέχει να μεταφέρει την ευθύνη στους ΦΔ που έχουν ξεροσταλιάσει να περιμένουν την στήριξη του ΥΠΕΝ που είναι άφαντο για δεκαετίες από την υπόθεση βιοποικιλότητας και φυσικό περιβάλλον. Με το νέο νόμο μειώνονται σε 24 Μονάδες διαχείρισης με ακόμα μεγαλύτερη περιοχή. Πως θα λειτουργήσει αυτό το πράμα δεν το αναφέρει η αιτιολογική, ούτε που βασίστηκε ή σε ποια στοιχεία ή που είναι η βέλτιστη πρακτική, μάλλον δεν υπάρχει στην περίπτωση αυτή. Παρ.2 Η περ. α-β-γ έχει διαφορετικές απαιτήσεις σε προσωπικό που πρέπει να είναι κυρίως επιστημονικό σε σχέση με τις περ.δ-ε που ζητά προσωπικό ξεναγών ή δημοσίων σχέσεων. Οι αρμοδιότητες είναι ίδιες με τον ν4519 και η αιτιολογική έκθεση δεν αναφέρει από που προέκυψαν, πως θα καλυφθούν οι απαιτήσεις αυτές, εάν υπήρξε κάποια έρευνα κτλ. Όλα έωλα αντιγράφοντας τον 4519 και αφαιρώντας την επόπτευση που είναι σημαντική διότι δεν μπορείς να μην δεν ξέρεις τι γίνεται στο πεδίο και τις γνωμοδοτήσεις που είναι το πιο ισχυρό εργαλείο για τους ΦΔ, Εργαλείο Διαχείρισης ονομάζονται οι γνωμοδοτήσεις των ΦΔ, αλλιώς θα υπήρχε ακόμα χειρότερη κατάσταση στις προστατευόμενες περιοχές. Η περ.στ δεν χρειάζεται καν να αναφερθεί Οι περ.η και ιγ πάλι ζητά κάτι εξειδικευμένο, θα προσληφθεί προσωπικό αστυνομίας και πυροσβεστικής που θα ασχολείται με αυτό; Εδώ θα πρέπει να υπάρχει επικουρία στη σύνταξη τους σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες. Η περίπτωση ια εάν δεν προέκυψε από τον ν4519 πως θα εφαρμοστεί, θα υπάρχει προσωπικό που θα ασχολείται με την βιοποικιλότητα αλλά παράλληλα θα πρέπει να αναπτύσσει έσοδα, τότε γιατί να αμείβεται με το ενιαίο μισθολόγιο και να μην εξαιρεθεί από αυτό ή το χειρότερο σενάριο αφού τίθεται κερδοσκοπικός πλέον σκοπός γιατί να ασχοληθεί με το φυσικό αντικείμενο το όποιο προσωπικό που θα υπάρχει και να μην ασχολείται μόνον με την αύξηση των εσόδων. Οι Αναπτυξιακές γιατί να υπάρχουν αφού ιδρύονται οι ΜΔ με την περ.ια. Ο τουρισμός και η ανάπτυξη του είναι αντικείμενο του ιδιωτικού τομέα. Οι ΜΔ να συνεργαστούν αλλά στο πλαίσιο πόσοι επισκέπτες χωράνε, που μπορεί να χωροθετηθεί μια μονάδα (αφού υπάρχουν ΣΔ και ΠΔ πρώτα), πόσα γκρουπ μπορούν ταυτόχρονα να επισκέπτονται συγκεκριμένες περιοχές, συνεργασία για την ανάπτυξη brand name κτλ. Οι ΦΔ έχουν και αυτοί σκοπό το κέρδος, αλλά όχι το οικονομικό κέρδος, αλλά το περιβαλλοντικό και η περ.ια ακυρώνει το σκοπό τους που είναι η βιοποικιλότητα και όχι η αύξηση εσόδων. Το σκεπτικό της περ.ια είναι λάθος εκ της γεννέσεως της Τα άρθρα 27-43 να αποσυρθούνε και τα εκσυγχρονιστεί ο θεσμός των υπαρχόντων ΦΔ στην πλάτη των υπαλλήλων και άμισθων ΔΣ (ΑΜΙΣΘΩΝ) καλύπτει η πολιτεία τις υποχρεώσεις της ως προς τις ευρωπαϊκές οδηγίες και ελληνική νομοθεσία για το φυσικό περιβάλλον και το μόνον που να μείνει να είναι η αναγνώριση της εργασίας των υπαλλήλων σε ΦΔ.