Αρχική ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣΆρθρο 48 Ρυθμίσεις για τη διαδικασία ανάρτησης, κύρωσης και αναμόρφωσης των δασικών χαρτώνΣχόλιο του χρήστη Ηλίας Μπούσης | 18 Μαρτίου 2020, 02:59
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΗ: §1. Μετά το πρώτο εδάφιο της παρ. 7 του άρθρου 3 του ν.998/79 (Α' 289) προστίθεται εδάφιο ως εξής:«Διοικητικές πράξεις του προηγούμενου εδαφίου είναι ιδίως πράξεις που εκδόθηκαν στο πλαίσιο της αγροτικής νομοθεσίας, όπως αποφάσεις Επιτροπών Απαλλοτριώσεων για το σύνολο των εκτάσεων των οποίων επελήφθησαν, Διανομές και Αναδασμοί για το σύνολο των εκτάσεων που αναφέρονται στα σχετικά κτηματολογικά διαγράμματα, άδειες Υπουργού ή Νομάρχη για κάθε περίπτωση μεταβίβασης αγροτικών ακινήτων κ.λπ.» ΙΣΧΥΟΥΣΑ ΜΟΡΦΗ ΔΙΑΤΑΞΗΣ Άρθρο 3 του ν. 998/1979 (Α’ 289) §7. Εκτάσεις που έχουν απωλέσει το δασικό τους χαρακτήρα πριν τις 11-06-1975 λόγω επεμβάσεων που έλαβαν χώρα με βάση σχετική διοικητική πράξη, η οποία καλύπτεται από το τεκμήριο νομιμότητας, δεν χαρακτηρίζονται ως δάση ή δασικές εκτάσεις ή ως εκτάσεις των παραγράφων 5)α ή 5)β του άρθρου 3, κατά τη διαδικασία του άρθρου 14 του νόμου 998/1979 και δεν κηρύσσονται αναδασωτέες. Στις περιπτώσεις ακινήτων εκτός σχεδίου, ως και εντός των περιοχών της περίπτωσης β΄ της παρ. 2 του άρθρου 23 του ν. 3889/2010, όπως ισχύει, για τα οποία εκδόθηκε νόμιμη οικοδομική άδεια προ της 11.6.1975, η οποία δεν έχει ανακληθεί ή ακυρωθεί, δεν χαρακτηρίζεται ως δάσος ή δασική έκταση κατά τη διαδικασία του άρθρου 14 του ν. 998/1979, και δεν κηρύσσεται αναδασωτέα επιφάνεια αυτών ίση με την απολύτως αναγκαία για την εφαρμογή της συγκεκριμένης διοικητικής πράξης - οικοδομικής άδειας και δεν απαιτείται βεβαίωση του δασαρχείου για κάθε έννομη συνέπεια. Η παρούσα διάταξη εφαρμόζεται για ακίνητα ή τμήματα αυτών που πληρούν του όρους αρτιότητας σύμφωνα με το ισχύον καθεστώς κατά το χρόνο έκδοσης της σχετικής άδειας. Ως όρια αρτιότητας λαμβάνονται υπόψη και οι κατά παρέκκλιση όροι δόμησης για την εγκατάσταση λυομένων κατασκευών κατά τις ειδικότερες διατάξεις του β.δ. 7.8.1967. ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ Επειδή αφενός μεν η διαδικασία του άρθρου 14 ισχύει μέχρι την ανάρτηση των δασικών χαρτών και η συγκεκριμένη ρύθμιση αφορά σε διαδικασίες ανάρτησης κύρωσης και αναμόρφωσης δασικών χαρτών δηλαδή μετά την ισχύ του άρθρου 14 του ν.998/79, με την παρούσα προτείνεται η ρητή αναφορά για την εφαρμογή της διάταξης στις διαδικασίες των άρθρων 13-18 του ν.3889/2010. 1Η ΠΡΟΤΑΣΗ Να παραμείνει ως έχει η προτεινόμενη στο νομοσχέδιο διάταξη "§1. Μετά το πρώτο εδάφιο της παρ. 7 του άρθρου 3 του ν. 998/1979 (Α’ 289) προστίθεται εδάφιο ως εξής: «Διοικητικές πράξεις του προηγούμενου εδαφίου είναι ιδίως πράξεις που εκδόθηκαν στο πλαίσιο της αγροτικής νομοθεσίας, όπως αποφάσεις Επιτροπών Απαλλοτριώσεων για το σύνολο των εκτάσεων των οποίων επελήφθησαν, Διανομές και Αναδασμοί για το σύνολο των εκτάσεων που αναφέρονται στα σχετικά κτηματολογικά διαγράμματα, άδειες Υπουργού ή Νομάρχη για κάθε περίπτωση μεταβίβασης αγροτικών ακινήτων κ.λπ." και να προστεθεί νέο εδάφιο με παρ. 1α §1α Στο τέλος της παρ. 7 προστίθεται εδάφιο ως εξής: «Η παρούσα διάταξη εφαρμόζεται και κατά τις διαδικασίες των άρθρων 13 και 18 του ν.3889/2010.» 2Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΠΡΟΣΤΙΘΕΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΟΠΟΤΕ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 7 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 3 ΤΟΥ Ν.998/79 §1 Αντικαθίσταται η παρ. 7 του άρθρου 3 του ν. 998/1979 (Α’ 289) ως εξής: "7. Εκτάσεις που έχουν απωλέσει το δασικό τους χαρακτήρα πριν τις 11-06-1975 λόγω επεμβάσεων που έλαβαν χώρα με βάση σχετική διοικητική πράξη, η οποία καλύπτεται από το τεκμήριο νομιμότητας, δεν χαρακτηρίζονται ως δάση ή δασικές εκτάσεις ή ως εκτάσεις των παραγράφων 5α ή 5β του άρθρου 3, κατά τη διαδικασία του άρθρου 14 του νόμου 998/1979, δεν καταχωρούνται ως υπαγόμενες στις διατάξεις της δασικής νομοθεσίας κατά τις διαδικασίες των άρθρων 13 και 18 του ν.3889/2010, και δεν κηρύσσονται αναδασωτέες. Διοικητικές πράξεις του προηγούμενου εδαφίου είναι ιδίως πράξεις που εκδόθηκαν στο πλαίσιο της αγροτικής νομοθεσίας, όπως αποφάσεις Επιτροπών Απαλλοτριώσεων για το σύνολο των εκτάσεων των οποίων επελήφθησαν, Διανομές και Αναδασμοί για το σύνολο των εκτάσεων που αναφέρονται στα σχετικά κτηματολογικά διαγράμματα, άδειες Υπουργού ή Νομάρχη για κάθε περίπτωση μεταβίβασης αγροτικών ακινήτων κ.λπ.. Στις περιπτώσεις ακινήτων εκτός σχεδίου, ως και εντός των περιοχών της περίπτωσης β΄ της παρ. 2 του άρθρου 23 του ν. 3889/2010, όπως ισχύει, για τα οποία εκδόθηκε νόμιμη οικοδομική άδεια προ της 11.6.1975, η οποία δεν έχει ανακληθεί ή ακυρωθεί, δεν χαρακτηρίζεται ως δάσος ή δασική έκταση, ή ως έκταση των παραγράφων 5α ή 5β του άρθρου 3 κατά τη διαδικασία του άρθρου 14 του ν. 998/1979, δεν καταχωρείται ως υπαγόμενη στις διατάξεις της δασικής νομοθεσίας κατά τις διαδικασίες των άρθρων 13 και 18 του ν.3889/2010, και δεν κηρύσσεται αναδασωτέα επιφάνεια αυτών ίση με την απολύτως αναγκαία για την εφαρμογή της συγκεκριμένης διοικητικής πράξης - οικοδομικής άδειας και δεν απαιτείται βεβαίωση του δασαρχείου για κάθε έννομη συνέπεια. Η παρούσα διάταξη εφαρμόζεται για ακίνητα ή τμήματα αυτών που πληρούν του όρους αρτιότητας σύμφωνα με το ισχύον καθεστώς κατά το χρόνο έκδοσης της σχετικής άδειας. Ως όρια αρτιότητας λαμβάνονται υπόψη και οι κατά παρέκκλιση όροι δόμησης για την εγκατάσταση λυομένων κατασκευών κατά τις ειδικότερες διατάξεις του β.δ. 7.8.1967. ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΗ: §4. Μεταξύ του δεύτερου και του τρίτου εδαφίου της παρ. 1 του άρθρου 17 του ν. 3889/2010 προστίθενται εδάφια ως εξής: «Εντός του ίδιου χρονικού διαστήματος κάθε Διεύθυνση Δασών εξετάζει αιτήσεις για διόρθωση πρόδηλων σφαλμάτων των δασικών χαρτών οι οποίες έχουν υποβληθεί σ’ αυτές. Εάν τα προβαλλόμενα σ’ αυτές σφάλματα δεν εμπίπτουν στην περιοριστική απαρίθμηση της υπ’ αρ. 153394/919/2017 απόφασης του Αναπληρωτή Υπουργού Περιβάλλοντος (Β’ 1366), η αρμόδια Διεύθυνση Δασών διαβιβάζει τη σχετική αίτηση προς την αρμόδια Επιτροπή Εξέτασης Αντιρρήσεων (ΕΠ.Ε.Α.) προκειμένου να εξετασθεί ως εμπροθέσμως υποβληθείσα αντίρρηση, κοινοποιώντας το σχετικό διαβιβαστικό έγγραφο προς τον ενδιαφερόμενο και παρέχοντας προθεσμία τριάντα (30) ημερών για την καταβολή του σχετικού παραβόλου, στις περιπτώσεις που αυτό προβλέπεται. Εάν καταβληθεί το παράβολο εντός της ως άνω προθεσμίας ή εάν, βάσει της φύσεως του προβαλλομένου σφάλματος, δεν απαιτείται η καταβολή παραβόλου, το αίτημα για διόρθωση προδήλου σφάλματος λογίζεται ως εμπροθέσμως υποβληθείσα αντίρρηση και επέρχονται όλες οι σχετικές συνέπειες.». ΙΣΧΥΟΥΣΑ ΜΟΡΦΗ ΔΙΑΤΑΞΗΣ Δεν υπάρχει ισχύουσα μορφή, πρόκειται για νέα διάταξη ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ Προκειμένου να επισπευσθούν οι διαδικασίες ελέγχου και κρίσης των αντιρρήσεων και των αιτήσεων πρόδηλων σφαλμάτων προτείνεται με την παρούσα να προστεθεί φράση που να ρυθμίζει την έναρξη εξέτασης των αιτήσεων διόρθωσης πρόδηλων σφαλμάτων από την υποβολή τους. ΠΡΟΤΑΣΗ 4. Μεταξύ του δεύτερου και του τρίτου εδαφίου της παρ. 1 του άρθρου 17 του ν. 3889/2010 προστίθενται εδάφια ως εξής: «Από την υποβολή των αιτήσεων διόρθωσης πρόδηλων σφαλμάτων και εντός του ίδιου ως άνω χρονικού διαστήματος κάθε Διεύθυνση Δασών εξετάζει τις αιτήσεις που έχουν υποβληθεί. Εάν τα προβαλλόμενα σ’ αυτές σφάλματα δεν εμπίπτουν στην περιοριστική απαρίθμηση της υπ’ αρ. 153394/919/2017 απόφασης του Αναπληρωτή Υπουργού Περιβάλλοντος (Β’ 1366), η αρμόδια Διεύθυνση Δασών διαβιβάζει τη σχετική αίτηση προς την αρμόδια Επιτροπή Εξέτασης Αντιρρήσεων (ΕΠ.Ε.Α.) προκειμένου να εξετασθεί ως εμπροθέσμως υποβληθείσα αντίρρηση, κοινοποιώντας το σχετικό διαβιβαστικό έγγραφο προς τον ενδιαφερόμενο και παρέχοντας προθεσμία τριάντα (30) ημερών για την καταβολή του σχετικού παραβόλου, στις περιπτώσεις που αυτό προβλέπεται. Εάν καταβληθεί το παράβολο εντός της ως άνω προθεσμίας ή εάν, βάσει της φύσεως του προβαλλομένου σφάλματος, δεν απαιτείται η καταβολή παραβόλου, το αίτημα για διόρθωση προδήλου σφάλματος λογίζεται ως εμπροθέσμως υποβληθείσα αντίρρηση και επέρχονται όλες οι σχετικές συνέπειες.». ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΗ: §7. Μεταξύ του δεύτερου και του τρίτου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 20 του ν. 3889/2010 παρεμβάλλεται εδάφιο ως εξής:«Ειδικά για εκτάσεις που έχουν περιληφθεί στην ανάρτηση, για τις οποίες έχουν γίνει δεκτές αντιρρήσεις των ενδιαφερομένων, αντί για το ανωτέρω πιστοποιητικό στο σχετικό συμβόλαιο προσαρτάται αντίγραφο της απόφασης αυτής με τον αριθμό διαδικτυακής ανάρτησης (Α.Δ.Α.) και με επισυναπτόμενο τοπογραφικό διάγραμμα εξαρτημένων συντεταγμένων Ε.Γ.Σ.Α., επί του οποίου ο συντάκτης βεβαιώνει ότι το ακίνητο είναι αυτό, ως προς το οποίο έχουν γίνει δεκτές οι υποβληθείσες αντιρρήσεις.». ΙΣΧΥΟΥΣΑ ΜΟΡΦΗ ΔΙΑΤΑΞΗΣ Δεν υπάρχει ισχύουσα μορφή, πρόκειται για νέα διάταξη ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ Επειδή η ΕπΕΑ αποφασίζει, αφενός μεν για τις ατελώς ή με τέλος αντιρρήσεις που υποβλήθηκαν κατά του δασικού χάρτη, αφετέρου δε για τις από την αρμόδια διεύθυνση δασών αποδεκτές περιπτώσεις πρόδηλων σφαλμάτων κατά τις διαδικασίες της παραγράφου γ. της ΥΑ 153394/919/12-4-2017 (Φεκ 136/Β/21.4.2017), προτείνεται τροποποίηση έτσι ώστε να αφορά και στις περιπτώσεις θετικές αποφάσεις ΕπΕΑ αποδεκτών περιπτώσεων πρόδηλων σφαλμάτων. ΠΡΟΤΑΣΗ §7. Μεταξύ του δεύτερου και του τρίτου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 20 του ν. 3889/2010 παρεμβάλλεται εδάφιο ως εξής: «Ειδικά για εκτάσεις που έχουν περιληφθεί στην ανάρτηση, για τις οποίες έχουν εκδοθεί θετικές αποφάσεις των ΕΠ.Ε.Α. κάνοντας δεκτές τις αντιρρήσεις ή τις αιτήσεις για διόρθωση πρόδηλων σφαλμάτων των ενδιαφερομένων, αντί για το ανωτέρω πιστοποιητικό στο σχετικό συμβόλαιο προσαρτάται αντίγραφο της απόφασης αυτής με τον αριθμό διαδικτυακής ανάρτησης (Α.Δ.Α.), και με επισυναπτόμενο τοπογραφικό διάγραμμα εξαρτημένων συντεταγμένων Ε.Γ.Σ.Α.’87, επί του οποίου ο συντάκτης βεβαιώνει ότι το ακίνητο είναι αυτό, ως προς το οποίο έχουν γίνει δεκτές οι υποβληθείσες αντιρρήσεις.». ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΗ: §11. Δεν εξετάζονται αντιρρήσεις κατά αναρτηθέντων και κυρωθέντων δασικών χαρτών, εάν οι εκτάσεις στις οποίες οι αντιρρήσεις αφορούν δεν συμπεριλαμβάνονται πλέον στους δασικούς χάρτες, μετά τη διόρθωση και αναμόρφωσή τους κατά την προηγούμενη παράγραφο του παρόντος του άρθρου. ΙΣΧΥΟΥΣΑ ΜΟΡΦΗ ΔΙΑΤΑΞΗΣ Δεν υπάρχει ισχύουσα μορφή, πρόκειται για νέα διάταξη ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ Επειδή μπορεί να έχει συμπεριληφθεί στις εξαιρέσιμες του δασικού χάρτη εκτάσεις για τις οποίες παράγονται άλλες έννομες συνέπειες και ο ενδιαφερόμενος εκ των πραγμάτων δεν είναι εις θέση να παρακολουθήσει την εξέλιξη της αντίρρησης του μιας και δεν πρόκειται να εκδικαστεί προτείνεται με την παρούσα, να ενημερώνεται εγκαίρως και επαρκώς ο ενδιαφερόμενος της αντίρρησης. ΠΡΟΤΑΣΗ §11. Δεν εξετάζονται αντιρρήσεις κατά αναρτηθέντων και κυρωθέντων δασικών χαρτών, εάν οι εκτάσεις στις οποίες οι αντιρρήσεις αφορούν δεν συμπεριλαμβάνονται πλέον στους δασικούς χάρτες, μετά τη διόρθωση και αναμόρφωσή τους κατά την προηγούμενη παράγραφο του παρόντος του άρθρου, ενώ ενημερώνονται από τη αρμόδια Διεύθυνση Δασών εγκαίρως και επαρκώς οι ενδιαφερόμενοι των ανωτέρω αντιρρήσεων. ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΗ: Νέα πρόταση- δεν περιλαμβάνεται στις προτεινόμενες διατάξεις του νομοσχεδίου ΙΣΧΥΟΥΣΑ ΜΟΡΦΗ ΔΙΑΤΑΞΗΣ Ν.3889/2010 Άρθρο 14 §4. Η ανωτέρω ανακοίνωση και πρόσκληση δύναται για λόγους ενημέρωσης να αναρτάται επίσης σε εμφανή θέση στην οικεία Διεύθυνση Δασών, στο οικείο Δασαρχείο και στα δημοτικά ή τοπικά ή διαμερισματικά καταστήματα των οικείων πρωτοβάθμιων οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης, με μέριμνα των αντίστοιχων ως άνω υπηρεσιών και να δημοσιεύεται με μέριμνα και δαπάνες της αρμόδιας Διεύθυνσης Δασών σε δύο εφημερίδες του νομού ή της Περιφέρειας. Για τους ίδιους λόγους ενημέρωσης δύναται ο αναρτημένος δασικός χάρτης και η σχετική ανακοίνωση και πρόσκληση να δημοσιοποιείται στις ιστοσελίδες του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και της οικείας Αποκεντρωμένης Διοίκησης. ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ Προκειμένου να ενημερωθεί ουσιαστικά ο πολίτης και να επισπευσθούν οι διαδικασίες ελέγχου και κρίσης των αντιρρήσεων και των αιτήσεων πρόδηλων σφαλμάτων προτείνεται με την παρούσα, ουσιαστική και καθολική ενημέρωση για την ανάρτηση του δασικού χάρτη και για την περίοδο υποβολής αντιρρήσεων με κάθε πρόσφορο και σύγχρονο τρόπο, σε νέα παράγραφο που προστίθεται στο παρόν άρθρο του νομοσχεδίου. ΠΡΟΤΑΣΗ §12 Μετά την παράγραφο 4 του άρθρου 14 του ν.3889/2010 προστίθεται νέο εδάφιο ως εξής: "Η ανακοίνωση της οικείας Διεύθυνσης Δασών για την ανάρτηση του δασικού χάρτη δημοσιεύεται καθ' όλη την διάρκεια της ανάρτησης στα τοπικής και πανελλήνιας εμβέλειας Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, ανακοινώνεται σε ειδικό έντυπο μέσω λογαριασμών ΔΕΚΟ, αποστέλλεται με sms και email, από την ΑΑΔΕ καθώς και με οποιονδήποτε άλλο πρόσφορο τρόπο εξασφαλίζεται η πλήρης δημοσιοποίηση της διαδικασίας και της διάρκειας ανάρτησης του δασικού χάρτη." ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΗ: Νέα πρόταση- δεν περιλαμβάνεται στις προτεινόμενες διατάξεις του νομοσχεδίου ΙΣΧΥΟΥΣΑ ΜΟΡΦΗ ΔΙΑΤΑΞΗΣ Ν.3889/2010 Άρθρο 16: Διαδικασία υποβολής αντιρρήσεων. §1 εδάφιο δεύτερο: Τα αποδεικτικά στοιχεία που επικαλείται ο ενδιαφερόμενος, στα οποία περιλαμβάνονται και αυτά που αποδεικνύουν την καταβολή του ειδικού τέλους και το έννομο συμφέρον του, αποστέλλονται, εντός της προθεσμίας υποβολής αντιρρήσεων σε έντυπη μορφή, στο Σημείο Υποστήριξης της Ανάρτησης του Δασικού Χάρτη, σύμφωνα με όσα ορίζονται ειδικώς στην πρόσκληση υποβολής των αντιρρήσεων. Στο φάκελο αποστολής αναγράφεται υποχρεωτικά το όνομα του ενδιαφερόμενου και ο αριθμός πρωτοκόλλου των αντιρρήσεων που υποβλήθηκαν. ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ προκειμένου να επισπευσθούν οι διαδικασίες ελέγχου και κρίσης των αντιρρήσεων και των αιτήσεων πρόδηλων σφαλμάτων και δεδομένου ότι σύμφωνα με τις ισχύουσες αναρτημένες οδηγίες αποστολής των στοιχείων που αποδεικνύουν την καταβολή του ειδικού τέλους και το έννομο συμφέρον, αποστέλλονται ταχυδρομικώς, το αργότερο εντός δέκα (10) ημερών από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής αντιρρήσεων σε έντυπη μορφή στο αρμόδιο ΣΥΑΔΧ, προτείνεται με την παρούσα νέα παράγραφος που προστίθεται στο παρόν άρθρο του νομοσχεδίου για αποστολή των στοιχείων στο αρμόδιο ΣΥΑΔΧ εντός δέκα (10) ημερών από την υποβολή της αντίρρησης ή της αίτησης πρόδηλου σφάλματος κι όχι μόνο από την λήξη της προθεσμίας υποβολής αντίρρησης. ΠΡΟΤΑΣΗ §13 Το 2 εδάφιο της παραγράφου 1 του άρθρου 16 του ν.3889/2010 αντικαθίσταται ως εξής: "Τα αποδεικτικά στοιχεία που επικαλείται ο ενδιαφερόμενος, στα οποία περιλαμβάνονται και αυτά που αποδεικνύουν την καταβολή του ειδικού τέλους και το έννομο συμφέρον του, αποστέλλονται στο Σημείο Υποστήριξης της Ανάρτησης του Δασικού Χάρτη, εντός 10 ήμερης προθεσμίας από την ηλεκτρονική υποβολή της αντίρρησης ή της αίτησης διόρθωσης πρόδηλου σφάλματος , σύμφωνα με όσα ορίζονται ειδικώς στην πρόσκληση υποβολής των αντιρρήσεων. Στο φάκελο αποστολής αναγράφεται υποχρεωτικά το όνομα του ενδιαφερόμενου και ο αριθμός πρωτοκόλλου των αντιρρήσεων που υποβλήθηκαν. Συμπληρωματικά αποδεικτικά στοιχεία, μπορούν να κατατίθενται το αργότερο εντός δέκα (10) ημερών από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής αντιρρήσεων σε έντυπη μορφή στο αρμόδιο ΣΥΑΔΧ ή στην ΕΠ.Ε.Α. κατά την εξέταση της αντίρρησης."