Αρχική ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣΆρθρο 24 Μεταβατικές διατάξεις – Αιτήματα από τον κύκλο Σεπτεμβρίου 2018 και εφεξής και λοιπές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Ζαγοράκης Βαγγέλης | 18 Μαρτίου 2020, 08:15
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Βάσει του ισχύοντος Κανονισμού Αδειών, θα έπρεπε ήδη οι Αιτήσεις των προγενέστερων Κύκλων Υποβολής να έχουν αξιολογηθεί. Ακόμα και βάσει του πραγματικού ρυθμού αδειοδοτήσεων τησ ΡΑΕ, θα έπρεπε να είχαν ήδη αξιολογηθεί οι Αιτήσεις που υποβλήθηκαν έως και τον Κύκλο Ιουνίου 2019. Για τις αιτήσεις αυτές που έχουν ήδη υποστεί μια μεγάλη καθυστέρηση, ακόμα και πέρα των αναμενόμενων χρονικών ορίων, είναι τουλάχιστον άδικο να τους ζητείται να πληρώσουν και το Ειδικό Τέλος. Προφανώς τα έργα αυτά θα πρέπει να εξαιρεθούν από την καταβολή του Ειδικού Τέλους του Άρθρου 17 έστω και απομειούμενου. Μεταξύ όλων των άλλων επιχειρημάτων που έχουν αναπτυχθεί, θα πρέπει να αναλογιστούμε πόσο κακό θα επιφέρει μια τέτοια ρύθμιση στην εικόνα της χώρας μας όσο αφορά το περιβάλλον της Επιχειρηματικότητας στο ιδιαίτερα προβεβλημένο χώρο των ΑΠΕ. Πολλές από τις Αιτήσεις των περασμένων Κύκλων έχουν υποβληθεί από μεγάλες Διεθνείς Επιχειρήσεις και Ομίλους που θεώρησαν ότι κάτι αλλάζει την Ελλάδα στον Επιχειρηματικό τομέα. Πρέπει τώρα να εξηγήσουμε σε αυτούς τους επενδυτές για ποιο λόγο τους ζητάμε να καταβάλλουν επιπλέον πόρους (πληρώνοντας το Ειδικό Τέλος), προκειμένου να πάρουν κάτι που θα έπρεπε το έχουν ήδη στα χέρια τους.