Αρχική Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»Άρθρο 03 – Οικονομικά κίνητρα για την προώθηση της ηλεκτροκίνησηςΣχόλιο του χρήστη Σωτήρης Παπαδέλος | 18 Ιουνίου 2020, 10:22
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Χαίρεται Προτείνονται οι εξής προσθήκες στο Νομοσχέδιο προς βελτίωση και αύξηση της συμμετοχής της εγχώριας παραγωγής: 1) Να υποχρεωθούν τα βενζινάδικα να έχουν έστω ένα σταθμό φόρτισης ώστε να μπορεί κάποιος που δεν έχει γκαράζ ή πιλοτή να φορτίζει τη νύχτα στο βενζινάδικο της γειτονιάς του. Το οποίο μόλις έγινε νόμος στη Γερμανία. 2) Να επιδοτηθούν και τα ελαφρά τετράτροχα κατηγορίας L (Π.Χ. Zhidou, Εcocar). 3) Nα θεσμοθετηθούν οι μετατροπές συμβατικών σε ηλεκτρικά ώστε μετά τους απαραίτητους ελέγχους σε ΚΤΕΟ να μπορούν να βγάλουν νεα άδεια ως ηλεκτρικά για νόμιμη κυκλοφορία, με εξίσου συμμετοχή στην επιδότηση. 4) Να δημιουργηθεί κέντρο πιστοποίησης οχημάτων ώστε ελαφρά οχήματα κατηγορίας L κατασκευασμένα στην Ελλάδα να μπορέσουν να πάρουν εθνική έγκριση τύπου. 5) Να συμπεριλαμβάνονται και τα υδρογονοκίνητα όχηματα ως ηλεκτρικά αφού φέρουν μπαταρία και η μόνος ρύπος είναι ζεστό νεράκι 6) Να επιτραπεί η δημιουργία Υδρογονάδικων προς πλήρωση υδρογονοκίνητων όχηματων 7) Να είναι δυνατή η ένταξη στο και η αγορά Ηλεκτροκίνητων - Υδρογονοκίνητων οχημάτων μαζί με τις κτηριακές βελτιώσεις που να περιλαμβάνουν και τοποθέτηση μικρού Φωτοβολταϊκού η Μικρής Ανεμογεννήτριας προς ενδυνάμωσης αστικού δικτύου. Ευχαριστώ Σωτήρης Παπαδέλος Μηχ Μηχανικός