Αρχική Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»Άρθρο 03 – Οικονομικά κίνητρα για την προώθηση της ηλεκτροκίνησηςΣχόλιο του χρήστη Φωτης Κατσαρας | 18 Ιουνίου 2020, 15:54
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επειδή με το εν λόγω νομοσχέδιο θα επιβαρυνθεί ο ελληνικός λαός με 100 εκατομμύρια ευρώ μέσω του προϋπολογισμού και πολλά περισσότερα εκατομμύρια οι υποψήφιοι καταναλωτές, θα πρέπει να απαντηθούν τα παρακάτω ερωτήματα. 1. Πόσο καθαρά είναι για την Ελλάδα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όταν το περισσότερο ηλεκτρικό ρεύμα παράγεται από λιγνίτη; Πόσο μολύνεται η ατμόσφαιρα από την παραγωγή μιας κιλοβατώρας που παράγεται με κάρβουνο; Με δεδομένα τα παραπάνω, ποιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα μολύνουν περισσότερο την ατμόσφαιρα; 2. Ωθούνται οι καταναλωτές να ξοδέψουν μια περιουσία και θα επιδοτηθούν από το κράτος για ένα προϊόν πρώτης γενιάς το οποίο σε δυο χρόνια θα θεωρείται απαρχαιωμένο με μηδενική αξία. Γιατί δεν αναμένεται η δεύτερη τουλάχιστον γενιά η οποία θα προσφέρει πολλαπλάσια οφέλη με μικρότερο κόστος κτήσης; 3. Πόση θα είναι η μόλυνση του περιβάλλοντος από τις άχρηστες πρώτης γενιάς μπαταρίες; 4. Γνωρίζουν οι αρμόδιοι που θα επιδοτήσουν τα ηλεκτρικά ποδήλατα ότι αυτά έχουν 129% δασμοφορολογικές επιβαρύνσεις με προέλευση από τα περισσότερα εργοστάσια της Κίνας; Γιατί η Ευρωπαϊκή Ένωση επιβάλλει αυτή τη φορολογία; Αν απαντηθούν με πειστικό