Αρχική Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»Άρθρο 24 – Εγκατάσταση υποδομών επαναφόρτισης Η/Ο σε υφιστάμενα κτίριαΣχόλιο του χρήστη ΑΝΤΩΝΗΣ | 20 Ιουνίου 2020, 00:15
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η περίπτωση γ της παραγράφου 2 αναφέρει τη δυνατότητα της Γενικής Συνέλευσης να εναντιωθεί στη πραγματοποίηση της εγκατάστασης. Αρχικά αυτό είναι δυνατόν να είναι αναίτιο. Εάν τα ηλεκτρικά ήταν η μοναδική επιλογή αυτοκινήτου τι θα συνέβαινε; Θα μπορούσε κάποιος να αρνηθεί τη δυνατότητα φόρτισης; Εάν δε πάμε στη λογική απαρίθμησης της αιτίας άρνησης, μόνο προβλήματα θα έχουμε. Στην Αμερική όπου τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν αρκετά οι διαδικασίες είναι απλές και χωρίς καμία αδειοδότηση στην οικία. Επιπλέον είναι δωρεάν η φόρτιση αλλά και η στάθμευση στις δημόσιες θέσεις και σε κάποια εμπορικά κέντρα. Επισημαίνω δε ιδιαίτερα το πρόβλημα με τα 501 χιλιοστά. Η Πλειοψηφία δεν γίνεται να είναι μόνο ψήφων. Πρέπει να προβλέπεται και αριθμητική πλειοψηφία ιδιοκτητών. Εάν για παράδειγμα έχουμε πολυκατοικία δέκα διαμερισμάτων με ένα ιδιοκτήτη που έχει 502 χιλιοστά και είναι ιδιοκτήτης σε πέντε διαμερίσματα οι υπόλοιποι 5 ιδιοκτήτες δεν έχουν λόγο; Ας μην ξεχνούμε ότι με την άυξηση της αντιπαροχής αυτή είναι μια πραγματικότητα η οποία δυστυχώς δεν λαμβάνεται υπόψιν. Θα πρέπει λοιπόν να υπερισχύει η βούληση της πλειοψηφίας των ιδιοκτητών αριθμητικά και όχι βάσει χιλιοστών ως πλέον δίκαιο. Πρέπει να κατανοήσουμε ότι η άρνηση δυνατότητας φόρτισης είναι σαν να απογορεύεις σε κάποιον να πάει στο πρατήριο καυσίμων για εφοδιασμό! Γενικά ένα προοδευτικό νομοσχέδιο πρέπει να διακατέχεται από το πνεύμα της απλοποίησης των διαδικασιών και όχι της πολυπλοκότητας. Πιστεύω ότι θα έπρεπε να υποχρεώνονται οι πολυκατοικίες (Ιδιοκτήτες σε υφιστάμενα κτίσματα) σε εύλογο χρονικό διάστημα να επιτρέψουν στους ιδιοκτήτες να τοποθετήσουν εγκαταστάσεις φόρτισης σε κάθε θέση στάθμευσης χωρίς όριο στον αριθμό με έξοδα των ιδιοκτητών εκτός εάν ο ιδιοκτήτης δεν το επιθυμεί. Άλλωστε για ποιο λόγο να αρνηθεί κάποιος το μέλλον και την συνεισφορά στο περιβάλλον. Ας μου περιγράψει κάποιος πως διαθέτοντας θέση στάθμευσης στο υπόγειο θα μπορέσω να φορτίσω το αυτοκίνητό μου εάν η συνέλευση εναντιωθεί; Συνεπώς η αγορά ηλεκτρικού οχήματος τελεί υπό την αίρεση της συνέλευσης της πολυκατοικίας. Νομίζω ότι είναι κατανοητός ο παραλογισμός. Στο φυσικό αέριο άλλωστε έγινα κάτι αντίστοιχο, πόσο μάλλον σε κάτι τόσο απλό.