Αρχική Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»Άρθρο 04 – Δημιουργία δωρεάν θέσεων στάθμευσης για Η/ΟΣχόλιο του χρήστη ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | 21 Ιουνίου 2020, 13:46
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η παρέμβαση μου έχει να κάνει με τη διαφωνία μου για το όριο στη ΛΤΠΦ, εντός ενός – κατά τ’ άλλα – άρτιου νομοσχεδίου. Συγκεκριμένα ένας ιδιώτης με μεγάλη οικογένεια , θα πρέπει να κατευθυνθεί σε αυτοκίνητα μεγαλύτερου εκτοπίσματος και άρα υψηλότερης τιμής. Στην ελληνική αγορά σήμερα που μιλάμε, έαν αυτός ο ιδιώτης αποφασίσει να αγοράσει, θα πρέπει να στραφεί στο Mercedes EQC, στο AUDI e-tron και στο Jaguar I-PACE. Και τί κοινό έχουν τα παραπάνω αυτοκίνητα, δεν επιδοτούνται. Νομοτελειακά αυτός ο ιδιώτης για να καλύψει την ανάγκη του σε χώρους θα στραφεί στην αγορά νέου συμβατικού αυτοκινήτου. Απαιτείται η αλλάγή αυτού του ορίου στην ΛΤΠΦ, για να συμπεριλάβει και τα αυτοκίνητα αυτά.