Αρχική Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»Άρθρο 03 – Οικονομικά κίνητρα για την προώθηση της ηλεκτροκίνησηςΣχόλιο του χρήστη Χαράλαμπος Λαδάς | 21 Ιουνίου 2020, 21:43
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μεταφράζω με translator για ενημέρωση σας και τυχόν εφαρμογή για τους εργαζόμενους νέους που το εισόδημα τους είναι περιορισμένο, το Αγγλικό πρόγραμμα Cycle to Work Scheme ( https://www.cyclescheme.co.uk/ ) Παρουσιάστηκε ως φορολογική απαλλαγή απο το το 1999 για την «προώθηση υγιέστερων μετακινήσεων στην εργασία και τη μείωση της περιβαλλοντικής ρύπανσης», η ιδέα ήταν να ενθαρρυνθούν περισσότεροι άνθρωποι να κάνουν ποδήλατα. Η εξοικονόμηση κόστους για τους υπαλλήλους του Ηνωμένου Βασιλείου είναι ότι εξοικονομούν φόρο εισοδήματος. Πώς λειτουργεί; Ο εργοδότης σας αγοράζει ένα ποδήλατο της επιλογής σας, καθώς και αξεσουάρ ασφαλείας, επί του παρόντος αξίας έως και 1.000 £ (1250€)* για να οδηγείτε στην εργασία (ή μεταξύ των τόπων εργασίας). Στη συνέχεια, πληρώνετε τον εργοδότη σας μέσω «χρεώσεων μίσθωσης», ενώ οι πληρωμές πραγματοποιούνται μέσω της θυσίας μισθού. Η μισθολογική θυσία είναι όταν ένας εργαζόμενος παραιτείται του δικαιώματος μέρους της αμοιβής σε μετρητά βάσει της σύμβασης εργασίας του με αντάλλαγμα παροχές σε είδος. Αυτό με τη σειρά του σημαίνει ότι εσείς ως υπάλληλος εξοικονομείτε το φόρο εισοδήματος και το οφειλόμενο ποσό στο ποσό αυτό, δηλαδή την τιμή λιανικής του επιλεγμένου ποδηλάτου. Στο τέλος της περιόδου «μίσθωσης» αγοράζετε το ποδήλατο από τον εργοδότη σας σε ένα ποσοστό της αρχικής του αξίας -25 - 50%.