Αρχική Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»Άρθρο 12 – Εξαίρεση αγοράς αυτοκινήτου μηδενικών ρύπων από την ετήσια αντικειμενική δαπάνη και δαπάνη απόκτησης περιουσιακών στοιχείωνΣχόλιο του χρήστη Βασίλης | 22 Ιουνίου 2020, 12:23
Οπωσδήποτε και τα plug-in υβριδικά για μεγαλύτερο περιβαλλοντικό αποτέλεσμα! Όλες οι εκπτώσεις, παροχές κλπ κίνητρα απόκτησης ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα πρέπει σε αυτή την πρώτη και γενναιόδωρη προσέγγιση να περιλαμβάνουν οπωσδήποτε και τα plug-in υβριδικά καθώς η στόχευση του νόμου δεν είναι η "ξερή ηλεκτροκίνηση" αλλά η μείωση εκπομπών στην αυτοκίνηση μέσω της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση (στον οποίο στόχο συνεισφέρουν σημαντικά και τα plug-in υβριδικά). Αλλιώς ο νόμος θα έχει μειωμένα αποτελέσματα καθώς: 1. Τα σημεία φόρτισης είναι πρακτικά ανύπαρκτα και το plug-in υβριδικό "σπάει' το φόβο της αυτονομίας (ακόμη και η φόρτιση από οικιακή πρίζα όπου υπάρχει η δυνατότητα, είναι ανεπαρκής) 2. Λίγα τα διαθέσιμα αμιγώς ηλεκτρικά (και ακόμη λιγότερα τα οικογενειακά) 3. Χρειάζεται να τα μάθει και να τα εμπιστευτεί ο κόσμος, η αλλαγή είναι μεγάλη (management of change) 4. Όμοια η αγορά, ο ανταγωνισμός των υγρών καυσίμων κλπ Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την προσοχή σας