Αρχική Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»Άρθρο 02 – ΟρισμοίΣχόλιο του χρήστη ΚΩΣΤΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ | 23 Ιουνίου 2020, 09:47
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι μηχανολόγος μηχανικός ,κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος και έχω μελετήσει και σχεδιάσει νέο κινητήρα αυτοκινήτου με κυψέλη καυσίμου κυλινδρικού γεωμετρικού σχήματος βάσει της ερευνητικής μου εργασίας στο τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Βιομηχανίας στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας με βαθμό και στη διπλωματική και στη μεταπτυχιακή εργασία άριστα 10.Πιστεύω ότι είναι σωστός ο ορισμός υβριδικό όχημα κυψέλης καυσίμου με καύσιμο το πετρέλαιο, την βενζίνη, το υγραέριο τύπου CNG και το συμπιεσμένο φυσικό αέριο. O κινητήρας μου βασίζεται στους νόμους της Θερμοδυναμικής και πιστεύω ότι έχει απόδοση, οικονομία καυσίμου, αυτονομία για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων και μηδενικούς ρύπους. Επίσης λόγω του γεωμετρικού σχήματος πρέπει να κοστίζει λιγότερα τεκμήρια για τον Έλληνα πολίτη προς την Εφορία λόγω μεγαλύτερης απόδοσης με μικρότερο όγκο. Πιστεύω ότι και οι κινητήρες εσωτερικής καύσης μπορούν να πετύχουν τα παραπάνω αν χρησιμοποιηθεί η τεχνολογία των κυψελών καυσίμου στερεού οξειδίου ως καταλυτικό μεταλλικό επίστρωμα εντός των κυλίνδρων επίσης. Η γνώμη είναι ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν αποδίδουν μεγάλη ισχύς λόγω ότι τραβούν απευθείας ηλεκτρικό ρεύμα από επαναφορτιζόμενες μπαταρίες, δεν μπορούν να καλύψουν μεγάλες αποστάσεις, δεν μπορεί να γίνει φόρτιση σε μέρες με καταιγίδες και ενδεχομένως στην αύξηση της ταχύτητας του να δημιουργούν επικίνδυνα ηλεκτρομαγνητικά πεδία για τον συνεπιβάτη ή τον οδηγό στην αντίθετη λωρίδα κυκλοφορίας. Για μένα τα συμβατικά καύσιμα είναι η σωστή πηγή ενέργειας και απόδοσης ισχύος μηχανικού έργου, και πιστεύω στα υβριδικά οχήματα κυψελών καυσίμου και στους κινητήρες εσωτερικής καύσεως. ΥΠΟΓΡΑΦΗ, ΚΩΣΤΑΣ Α.ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ,ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ,NRG,MOTOROIL,ΚΑΤΟΧΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ,ΠΡΩΤΟΣ ΜΕ ΒΑΘΜΟ 8.13,ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ,ΜΕΛΟΣ ΤΕΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ:ΟΜΗΡΩΝ 12,ΤΡΙΠΟΛΗ,22100,ΤΗΛ:2710223938