Αρχική Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»Άρθρο 03 – Οικονομικά κίνητρα για την προώθηση της ηλεκτροκίνησηςΣχόλιο του χρήστη Μανωλης Προκοπιου | 23 Ιουνίου 2020, 09:16
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η επιδοτηση στα ηλεκτρικα ποδηλατα πρεπει να ειναι μεγαλυτερη απο 40%. Γιατι: 1)η χρηση ηλεκτρικου ποδηλατου ειναι η πιο περιβαλλοντολογικα πρασινη γιατι υπαρχει η υποβοηθηση. 2)Η τεχνολογια των ηλεκτρικων μπαταριων ειναι σε εξελιξη που σημαινει οτι δεν ειναι ακομα ωριμη για διαφορους λογους(αυτονομια,υψηλες θερμοκρασιες,..κλπ)και θα αντικατασταθουν με αναγωμοση στο μελλον, γεγονος που καθιστα ιδανικο για επιδοτηση το ηλεκτρικο ποδηλατο λογο ευκολιας αναγωμοσης. 3)Τα ηλεκτρικα αυτοκινητα εχουν απαγορευτικη τιμη και δεν ειναι ακομα καλυτερα των βενζινοκηνητηρων λογω παιδικων ασθενιων 4)Το ποσο που θα μπορει να διατεθει θα ευνοησει πολλους περισσοτερους πολιτες 5)Για ολους τους λογους που ενα ποδηλατο ειναι ο ιδανικος τροπος μεταφορας 6)Δεν ειναι αναγκαια η υποδομη (σημεια φορτισης, και σταθμοι φορτισης) για την ενταξη τους στις συγκοινωνιες. 7)ειναι ιδανικο για την βαθμιαια γνωριμια της κοινωνιας με την ηλεκτροκινηση. Το ποσοστο εκπτωσης θα πρεπει να ειναι τουλαχιστον 50% και οι ωφελουμενοι πολλοι περισσοτεροι απο 1500 που εικαζεται οτι θα ειναι. Ευχαριστω