Αρχική Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»Άρθρο 03 – Οικονομικά κίνητρα για την προώθηση της ηλεκτροκίνησηςΣχόλιο του χρήστη B.Z | 23 Ιουνίου 2020, 10:54
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο στόχος που έχει θέσει η κυβέρνηση ώστε το 2030 το 1 στα 3 αυτοκίνητα να είναι ηλεκτροκίνητο θα επιτευχθεί υπό τις εξής προυποθέσεις: 1. Η επιδότηση του κράτους να είναι γενναία όπως και στις σκανδιναβικές χώρες. Ο καταναλωτής θα ενδιαφερθεί να αγοράσει ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο όταν το κόστος απόκτησης τους είναι ανταγωνιστικό σε σχέση με τα συμβατικά αυτοκίνητα. Ας μην ξεχνάμε ότι η εγγύηση για τις μπαταρίες των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων δεν ξεπερνά τα 100.000 χλμ, που σημαίνει ότι κάθε 5 χρόνια θα πρέπει να αγοράζεις καινούριο ηλεκτροκίνητο ή να πληρώνεις μεγάλο κόστος για την τοποθέτηση καινούριων μπαταριών. 2. Η επιδότηση του κράτους να έχει διάρκεια δεκαετίας. 3. Η απόσυρση των συμβατικών αυτοκινήτων να ξεπερνά τα 1000 ευρώ και να καθορίζεται ανάλογα με τα χιλιόμετρα και την ηλικία του αυτοκινήτου. 4. Ελεύθερη διέλευση χωρίς πληρωμή διοδίων στους αυτοκινητόδρομους και στη γέφυρα Ρίου-Αντιρίου. 5.Υποχρεωτική τοποθέτηση τουλάχιστον ενός φορτιστή στους κοινόχρηστους χώρους των υφιστάμενων πολυκατοικιών με ξεχωριστό μετρητή για κάθε διαμέρισμα ώστε η κατανάλωση του κοινόχρηστους ρεύματος λόγω φόρτισης του αυτοκινήτου να χρεώνεται χωριστά.