Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τελικά το κρυφό όπλο που θα έδινε τη λύση στα "φιλαράκια" βρέθηκε. Υπουργείο Περιβάλλοντος... Σιγά που δε θα έβρισκαν τρόπο οι φαταούληδες (βλέπε εισαγωγείς αντιπρόσωποι καινούργιων αυτοκινήτων) να σταματήσουν την εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από χώρες της ΕΕ. Αφού δεν μπόρεσαν να το πετύχουν μέσω του αχαρακτήριστου νόμου 4530/2018 επί προηγούμενης κυβέρνησης, μ αφού επίσης δεν μπόρεσαν να βρούν τρόπο μέσω των Υπουργείων Οικονομικών και Μεταφορών, βρήκαν την πολυπόθητη λύση μέσω του Υπουργείου Περιβάλλοντος που ηγείται αυτή την εποχή ο κύριος Χ... Μια μικρή αναδρομή στο παρελθόν για να καταλάβετε για τι μιλάμε..Τα τελευταία 45 χρόνια που θυμάμαι εγώ, δηλαδή από τη μεταπολίτευση και μετά, ο καημός των φαταούληδων ήταν να βρούν τρόπο να σταματήσουν την εισαγωγή μεταχειρισμένων από χώρες της ΕΕ ή στη χειρότερη να τη δυσκολέψουν με τη βοήθεια πάντα και τη συνδρομή των εκάστοτε κυβερνήσεων όλων των χρωμάτων.. Ολα αυτά τα χρόνια λοιπόν ολόκληρος ο κλάδος του αυτοκινήτου στην Ελλάδα ζούσε με τα ψίχουλα που άφηναν οι φαταούληδες με τις ευλογίες της Πολιτείας.Τώρα φτάσαμε στο σημείο που οι φαταούληδες θέλουν και το τελευταίο ψίχουλο που υπάρχει στο τραπέζι και με την αμέριστη βοήθεια κάποιων πολιτικών φαίνεται σε 1η φάση να το πετυχαίνουν. Και τι κόλπο βρέθηκε που να περνάει εύκολα επικοινωνιακά; Το περιβάλλον!!! Τάχα μου το εργαλείο που χρησιμοποιούν οι φαταούληδες βγήκε να μας πει ότι αυτός θα σώσει την Ελλάδα από τα παλιά και ρυπογόνα αυτοκίνητα. Με ποιόν τρόπο; Είναι πολύ απλό το σχέδιο... Καταρχήν απαγορεύουμε την εισαγωγή μεταχειρισμένων από χώρες της ΕΕ άσχετα αν και αυτή η εξέλιξη είναι αντίθετη με το άρθρο 110 της ΣΛΕΕ(συνθήκη λειτουργίας της ΕΕ) όπερ αντικοινοτική όπερ προβλέπονται βαριά πρόστιμα (βλέπε καταδίκη Ρουμανίας, Πορτογαλίας, Ελλάδας κτλ) τα οποία πρόστιμα αν τα πλήρωνε ο αρμόδιος Υπουργός έχει καλώς, αλλά δυστυχώς θα τα πληρώσει ο Ελληνικός λαός. Για να μη ξεχνιόμαστε να επανέλθουμε στο σχέδιο. Κατόπιν λοιπόν οι 5.000.000 κάτοχοι εγχώριων αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και ανήκουν σε οδηγίες EURO 3, 2, 1 και 0 και μιλάμε για αυτοκίνητα από 15-45 ετών τουλάχιστον, οι κάτοχοι αυτών των αυτοκινήτων λοιπόν κατά τον Υπουργό θα πάρουν με τα κίνητρα που δίνει η Πολιτεία ηλεκτρικά αυτοκίνητα!!! Σε όλους αυτούς τους κατόχους αυτών των αυτοκινήτων δεν λείπουν τα 5000 ευρώ της επιδότησης αλλά τα 35000-40000 ευρώ που κοστίζουν αυτά τα αυτοκίνητα. Κανείς από τους κατόχους αυτών των αυτοκινήτων δε μπορεί να αγοράσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο τουλάχιστον καινούργιο. Ίσως θα μπορούσε να αγοράσει ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό εισαγωγής. Αλλά δεν.....παίρνει επιδότηση αυτό.. Είναι έξω από τη σφαίρα επιρροής των φαταούληδων!!! Άρα τι θα μπορούσαν να πάρουν οι έρημοι κάτοχοι των παμπάλαιων και ρυπογόνων εγχώριων αυτοκινήτων; Αυτοκίνητα νεότερης τεχνολογίας EURO 4, 5, 6 που είναι σύγχρονα αυτοκίνητα με χαμηλούς ρύπους και σταδιακά σε βάθος χρόνου θα μπορέσει να περάσει και στην ηλεκτροκίνηση. Πρώτα την σώνεις και μετά την κερδίζεις την παρτίδα λέει μια παροιμία. Αλλά όταν σου βάζει 4000 ευρώ χαράτσι στα EURO 4 με πρόφαση το περιβάλλον ( η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο) και από ότι ακούγεται στους διαδρόμους των συναρμόδιων Υπουργείων ετοιμάζεται κοστούμι και για τα EURO 5 Και EURO 6 τα οποία εξ άλλου είναι ήδη επιβαρυμένα φορολογικά, οι κάτοχοι αυτών των αυτοκινήτων ή δε θα αλλάξουν ποτέ το σαραβαλάκι τους το οποίο και ανασφαλές για κυκλοφορία είναι και άκρως ρυπογόνο ή κάποιοι λίγοι θα πέσουν στα νύχια των φαταούληδων που θέλουν να μονοπωλήσουν και τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα στο ελλαδιστάν και να διαφεντεύσουν πλήρως και συνολικά την αγορά αυτοκινήτων. Ξέρουν πολύ καλά ότι το εισαγόμενο μεταχειρισμένο λειτουργεί ανταγωνιστικά υπέρ του καταναλωτή και προσπαθούν να κλείσουν την εισαγωγή. Ξεχνούν βέβαια ότι υπάρχει η δαμόκλειος σπάθη της ΕΕ και η οποία θα πέσει βαριά αν τελικά το τολμήσουν... Υποσημείωση: Ούτε στις μπανανίες δεν περνούν τέτοια μέτρα , ούτε οι χούντες δεν τολμούν να εξαγγέλουν τέτοια φωτογραφικά νομοθετήματα για αυτό ας κοιτάξουν να τα μαζέψουν γιατι σκάβουν οι ίδιοι το λάκκο στον οποίο θα πέσουν , εις βάρος του κλάδου του αυτοκινήτου, εις βάρος των καταναλωτών. Να λάβει υπόψη του ο Υπουργός και η κυβέρνηση συνολικά ότι από αυτή τη δραστηριότητα την επιχειρηματική ζουν μερικές χιλιάδες μαγαζιά, δεκάδες χιλιάδες υπάλληλοι, χιλιάδες συνεργεία, και το προσωπικό τους παντός τυπου χιλίάδες μαγαζιά αυτοκινήτων και αξεσουάρ, βουλκανιζατέρ, λαστιχάδικα, παρμπριζάδικα, βαφεία, φανοποιεία, ηλεκτρολογία, μεταφορείς κτλμ δηλαδή ένας κόσμος ολόκληρος που πάει να θυσιαστεί στο βωμό των φαταούληδων...