Αρχική Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»Άρθρο 02 – ΟρισμοίΣχόλιο του χρήστη Κυριακοπουλος Αντωνιος | 24 Ιουνίου 2020, 20:43
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κύριοι Υπάρχει μια κατηγορία οχημάτων που δεν την έχετε συμπεριλάβει διότι είναι πολύ λίγα τα οχήματα που λειτουργούν έτσι. Αφορά τα EV-REX δηλαδή ηλεκτροκίνητα αμιγώς οχήματα με σύστημα ηλεκτρικού συσσωρεύτη με εξωτερική φόρτιση με ηλεκτρική ενέργεια που για αύξηση της αυτονομίας τους έχουν και έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης που λειτουργεί σαν γεννήτρια και δεν είναι συνδεδεμένος στην πρόωση του οχήματος. Αυτά τα οχήματα έχουν μια ικανοποιητική αυτονομία για τις καθημερινές μετακινήσεις του στην πόλη (περίπου 80-100 χλμ) αλλά σε περίπτωση ταξιδιού εκτός πόλης μπορούν να χρησιμοποιήσουν καύσιμο για μα παράξουν συμπληρωματική ηλεκτρική ενέργεια για τα συνεχίσουν την κίνηση τους με τον ηλεκτροκινητήρα. (Δεν αναφέρω τις μάρκες και τα μοντέλα για ευνόητους λόγους) Αυτά τα οχήματα πρέπει εντός της πόλης να έχουν της ευεργετικές διατάξεις των ηλεκτροκίνητων μιας και δεν έχουν αποτύπωμα διοξειδίου άνθρακα αλλά εκτός πόλης δεν πρέπει να έχουν ευεργετικές διατάξεις αφού εκεί η χρήση τους εκπέμπει καυσαέρια. Ευχαριστώ Κυριακοπουλος Αντώνιος Πλαστικός χειρουργός Ιδιοκτήτης EV αυτοκινήτου από το 2016.