Αρχική Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»Άρθρο 01 – ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη ΠΑΠΑΤΖΙΑΛΑΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ | 25 Ιουνίου 2020, 12:41
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πολύ καλή η προσπάθεια για την ηλεκτροκίνηση. Θα πρέπει όμως να βοηθηθούν οι εταιρείες που έχουν την δυνατότητα να αντικαταστήσουν τα μέσα μεταφοράς εμπορευμάτων (van έως 3,5 τόνους) τους με ηλεκτροκίνητα, εγκαθιστώντας φωτοβολταϊκά για τις μονάδες φόρτισης των Η/Ο. Πολλές εταιρείες έχουν τους χώρους για εγκατάσταση φωτοβολταϊκών σε αποθήκες εκτός Αττικής και δεν μπορούν να εκμεταλλευτούν τα φωτοβολταϊκά γιατί μέχρι σήμερα δεν έχει επιτραπεί η εφαρμογή του net metering στο όνομα της εταιρείας συνολικά αλλά ισχύει μόνο για κάθε παροχή. Με αυτό τον τρόπο όμως εγκαταστάσεις φωτοβολταϊκών εντός μεγάλων πόλεων δεν είναι πάντοτε δυνατές. Η εφαρμογή του net metering στο όνομα της εταιρείας θα επιτρέψει να συνδέονται όλες οι παροχές της, (κέντρο Αθήνας, κέντρο Πειραιά κ.λπ) σε ένα φωτοβολταϊκό εκτός Αττικής. Έτσι όλη η δραστηριότητα της εταιρείας θα πραγματοποιείται με μηδενικό ενεργειακό αποτύπωμα. Αυτό θα βοηθούσε όχι μόνο στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης αλλά και την ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών με πολλαπλά οφέλη για όλους, για την εταιρεία, για το περιβάλλον και κυρίως για τη ΔΕΗ που θα καρπούται την πλεονάζουσα ενέργεια αχρεωστήτως. Ευχαριστώ για την προσοχή σας Στέφανος Παπατζιάλας