Αρχική Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»Άρθρο 47 – Επιβολή περιβαλλοντικού τέλους σε παλαιά, ρυπογόνα μεταχειρισμένα οχήματαΣχόλιο του χρήστη Βαγγελης | 25 Ιουνίου 2020, 17:48
Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα ....ας γελάσουμε λίγο!!!ουτε σε 10 χρόνια !Με μισθούς πείνας θα αγοράσουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα όταν το πιο φτηνό οικογενειακό κοστίζει 30000€.Ελεος . Και όσον αφορά τα εισαγόμενα αυτοκίνητα είναι κλάσης ανώτερα από τα ελληνικά γιατί κυκλοφορούν σε δρόμους χωρίς λακούβες και μπαλώματα,κάνουν τα σερβις στην ώρα τους γιατί έχουν την οικονομική δυνατότητα,αλλάζουν ελαστικά χειμώνα καλοκαίρι και αν το αυτοκίνητο έχει το παραμικρό πρόβλημα δεν περνάει από το ΚΤΕΟ αν δεν το φτιάξει ο ιδιοκτήτης του. Σαράβαλα και άκρως επικίνδυνα είναι αυτά που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα ένας πολύ μεγάλος αριθμός είναι και ανασφάλιστα. Και ύστερα μιλάμε για ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα ούτε σε 10 χρόνια !!!