Αρχική Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»Άρθρο 03 – Οικονομικά κίνητρα για την προώθηση της ηλεκτροκίνησηςΣχόλιο του χρήστη Κώστας Κουτανίτης | 26 Ιουνίου 2020, 14:18
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η έλλειψη κανόνων, η αδιαφορία των ελέγχων, αλλά και ή εκ δόλου παραπλάνηση για ίδιο όφελος ή από άγνοια των νεόκοπων εμπόρων-διακινητών, έχει ως αποτέλεσμα να κυκλοφορούν δίκυκλα οχήματα χωρίς προδιαγραφές, με δυνατότητα αυτόνομης κίνησης (με χειρόγκαζο), δηλαδή κατά τον νόμο μοτοποδήλατα, χωρίς τις απαιτούμενες από τον ΚΟΚ προϋποθέσεις, καθώς εντέχνως κατασκευαστές και πωλητές τα βαφτίζουν “ηλεκτρικά ποδήλατα” και φυσικά το “όνομα” αρέσει σε όλους καθώς απαλλάσσονται από δίπλωμα, κράνος και άδεια κυκλοφορίας. Επίσης υπάρχουν ηλεκτρικά ποδήλατα που έχουν εκ κατασκευής ή μετατρέπονται σε κινητήρα πάνω από 250W και αναπτύσσουν ταχύτητες πάνω από 25χλμ/ω, για τα οποία δεν έχουν θεσμοθετηθεί τρόποι ελέγχουν και η Τροχαία αδυνατεί να ελέγξει, αν και όποτε ενδιαφερθεί. Προτού αρχίσει οποιαδήποτε επιδότηση στα ηλεκτρικά ποδήλατα και scooter να εξασφαλισθεί ότι δεν θα επιδοτηθούν εμμέσως τα fake ηλεκτρικά ποδήλατα και τα fake ηλεκτρικά σκούτερ.