Αρχική Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»Άρθρο 03 – Οικονομικά κίνητρα για την προώθηση της ηλεκτροκίνησηςΣχόλιο του χρήστη ΠΑΥΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ | 26 Ιουνίου 2020, 20:14
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γεια σας, Το παρόν νομοσχέδιο κινείται στη σωστή κατεύθυνση με στόχο την βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης. Συγχαρητήρια στους συντελεστές και εμπνευστές του νομοσχεδίου, περιθώρια βελτιώσεων πάντα υπάρχουν και συνεπώς είναι σημαντικό στην συγκεκριμένη φάση να υλοποιηθεί/εφαρμοστεί χωρίς καθυστερήσεις. Από τη θέση του μελετητή της ηλεκτροκίνησης τα τελευταία 10 χρόνια είναι γεγονός ότι οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι ακόμη υψηλές για τον Έλληνα πολίτη. Ωστόσο σε άλλες χώρες εντός της Ευρώπης η ήδη τα ποσοστά πωλήσεων των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων έχουν ξεπεράσει το 50% έναντι των συμβατικών. Για παράδειγμα στην Σουηδία και Νορβηγία έχει ήδη ωριμάσει και η αγορά των μεταχειρισμένων (second hand) ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, με χαρακτηριστικό παράδειγμα το μοντέλο Tesla S. ΣΥΝΕΠΩΣ, θα πρέπει το νομοσχέδιο να συμπεριλάβει και ρύθμιση για την εισαγωγή μεταχειρισμένων ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων ΧΩΡΙΣ τελωνειακούς φόρους. Με εκτίμηση, Δρ. Παύλος Θεοδώρου