Αρχική Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»Άρθρο 47 – Επιβολή περιβαλλοντικού τέλους σε παλαιά, ρυπογόνα μεταχειρισμένα οχήματαΣχόλιο του χρήστη Λάμπρος Μαραβέλης | 28 Ιουνίου 2020, 10:17
Ασχολούμαι με το εμπόριο μεταχειρισμένων αυτοκινήτων 35 χρόνια. Όλα αυτά τα χρόνια ο κλάδος μας είναι στην αβεβαιότητα για τους δασμούς των αυτοκινήτων καθώς επίσης και στις αποφάσεις και τους νόμους που αλλάζουν συνεχώς χωρίς ποτέ να δίνεται περιθώριο χρόνου προκειμένου να προετοιμαστούν οι εμπορίες για τα νέα δεδομένα. Επίσης, Αν θέλετε να κυκλοφορούν νεότερα αυτοκίνητα το λογικό είναι να αφαιρέσετε τους δασμούς και να πριμοδοτήσετε τα νέα για να είναι πιο εφικτά στον κόσμο και ΟΧΙ να ακριβαίνετε τα παλιά. Όποιος έχει την οικονομική δυνατότητα θα αγοράσει ένα νέο αυτοκίνητο και δεν θα αγοράσει ένα αυτοκίνητο euro3-4. Τα αυτοκίνητα αυτά είναι για εκείνους που δεν έχουν χρήματα. Η δικαιολογία του περιβαλλοντικού τέλους λόγω ρύπων το λιγότερο που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί είναι απαράδεκτη και αβάσιμη. για να ξέρετε υπάρχουν αυτοκίνητα euro4 με υγραέριο ή φυσικό αέριο που είναι πιο καθαρά από τα euro5 το οποίο πρέπει να το λάβετε υπόψην σας. Τέλος επειδή όπως πάντα ο λόγος των εμπόρων ποτέ δεν ακούστηκε και δεδομένου πως θα πράξετε ότι θέλετε τουλάχιστον ενημερώστε μας και δώστε ένα εύλογο χρονικό διάστημα προκειμένου να προετοιμαστούμε για τις αλλαγές. (Υπάρχουν αυτοκίνητα τα οποία είναι στο δρόμο προς εισαγωγή πληρωμένα από εμπόρους με το παρόν καθεστώς και δεν μπορουν να εισαχθούν με το νέο)