Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το «Εθνικό Πρόγραμμα Ελέγχου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης (ΕΠΕΑΡ)»Εθνικό Πρόγραμμα Ελέγχου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης (ΕΠΕΑΡ)Σχόλιο του χρήστη Αλέξανδρος | 29 Ιουνίου 2020, 15:04
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ίσως να κάνω λάθος αλλά δυστυχώς πάλι πιστεύω ότι ο καταναλωτής είναι η εύκολη λύση. - Θα συμφωνήσω με το γεγονός ότι πολλοί συμπολίτες μας θα ήθελαν να αλλάξουν το όχημα του αλλά προφανώς για λογούς εισοδήματος αυτό είναι αδύνατον. - Υπάρχουν επιτήδειοι έμποροι αυτοκίνητων που εν γνώση τους έκαναν εισαγωγή στην Χώρα μεταχειρισμένων ρυπογόνων οχημάτων. Ούτε σε αυτή την περίπτωση προστατεύθηκε ο καταναλωτής αφού ο έμπορος με μια “υπεύθυνη δήλωση” ξεκαθάριζε την υπόθεση. Αδύνατο να πιστέψω ότι από το 2015 και μετέπειτα το Υπουργείο Μεταφορών δε μπορεί να βρει τα επίσημα στοιχεία από τους κατασκευαστές καθώς επίσης και από τα ΚΤΕΟ που λειτουργούν και στις άλλες Ευρωπαϊκές χώρες. - Δεν είναι ξεκάθαρο σε τί καθεστώς υπάγονται τα οχήματα Ιστορικού ενδιαφέροντος ή αντίκες. Προφανώς η εισαγωγή τέτοιων οχημάτων θα απαγορευτεί και όσα βρίσκονται στην Χώρα θα πρέπει να πουληθούν στο εξωτερικό. - Είναι αναμφισβήτητο ότι πολλά οχήματα κακώς έχουν αυτοκόλλητο και έγκριση ΚΤΕΟ. Τα βλέπουμε στους δρόμους καθημερινά και είναι απαράδεκτο. Θα με βρείτε απόλυτα σύμφωνο με την προστασία του περιβάλλοντος για όλους μας αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι τα αυτοκίνητα είναι αυτά που δημιουργούν το μεγαλύτερο πρόβλημα.