Αρχική Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»Άρθρο 47 – Επιβολή περιβαλλοντικού τέλους σε παλαιά, ρυπογόνα μεταχειρισμένα οχήματαΣχόλιο του χρήστη Δημήτριος | 30 Ιουνίου 2020, 11:15
Προφανώς το όλο θέμα που προκύπτει και από τις δύο πλευρές, υποστηρικτές και μη, είναι ξεκάθαρα οικονομικό. Παρόλα αυτά, οι εξελίξεις προχώρούν και πρέπει να καταλάβουμε οτι δε γίνεται να μην τις ακολουθήσουμε. Η ηλεκτροκίνηση και τα υβριδικά σύνολα είναι ήδη εδώ και και θα συνεχίσουν να είναι. Η μόλυνση του περιβάλλοντος αποτελεί μείζον ζήτημα και καλό θα ήταν να το διαχειριστούμε πλέον δυναμικά. Οι παλίες τεχνολογίες αντικαθίστανται σε όλα τα ήδη, από υπολογιστές μέχρι και το χτίσιμο ενός κτιρίου. Το αυτοκίνητο δε μπορεί να μείνει στάσιμο. Όλος ο θορυβος γίνεται λοιπόν για τα diesel πρό του 2011 τα οποία είναι τόσο καρκινογόνα σε ρύπους NOx, ώστε απαγορεύεται να κυκλοφορούν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Κυκλοφορούν όμως. Και το χειρότερο είναι πως εισάγονται στη χώρα μας κατά χιλίαδες ως μεγάλες ευκαιρίες, όταν οι άλλες ευρωπαϊκές χώρες τα διώχνουν λόγω μόλυνσης. Και μάλιστα, επειδή σχεδόν όλα έουν θέμα με το φίλτρο DPF, οι επιτήδιοι τα αφαιρούν, συμβαλοντας επιπλέον στο γρήγορο θάνατο όσων αναπνέουν τα δηλητήρια που εκπέμπουν αυτές οι....ευκαιρίες. Η νοοτροπία του φθηνου και καλά μεταχειρισμένου εισαγωγής, με κόστος την υγεία μου, με βρίσκει αντίθετο. Αν δεν έχουν χρήματα, ας χρησιμοποιουν τα μεσα μαζικής μεταφοράς η το ποδήλατο. Δε θέλω να με δηλητηριάζουν. Το λέω κάπως ακραία ώστε να παρουσίασω τον προβληματισμό μου.