Αρχική Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»Άρθρο 47 – Επιβολή περιβαλλοντικού τέλους σε παλαιά, ρυπογόνα μεταχειρισμένα οχήματαΣχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΗΣ Λ. | 30 Ιουνίου 2020, 11:39
Το θέμα των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων αποτελεί μόνιμη στρέβλωση της αγοράς του αυτοκινήτου στη χώρα μας τις τελευταίες δεκαετίες. Είναι καιρός να αλλάξουμε σελίδα ακολουθώντας τις πολιτικές των προηγμένων χωρών της Ε.Ε. Δεν είναι σωστό να συνεχίσουμε στην κατεύθυνση αυτή. Να πάρουμε υπ όψιν μας τις αρνητικές επιπτώσεις των ρυπογόνων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στο περιβάλλον. Όλες οι χώρες δίνουν κίνητρα (και η δική μας) για καθαρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα και εμείς συζητάμε για τεχνολογίες που έχουν σταματήσει εδώ και πολλά χρόνια. Να σταματήσει η πρακτική δεκαετιών να είναι η χώρα μας «αποθήκη» των απαξιωμένων αυτοκινήτων της Ευρώπης. Να σταματήσει η πρακτική του να μας πουλούν σαν ευκαιρία ότι δεν πουλιέται στην Ευρώπη. Αν είναι καλά τα αυτοκίνητα EURO 4 γιατί δεν τα κρατούν οι ίδιοι και τα δίνουν «κοψοχρονιά» σε επιτήδειους που πειράζοντας τα χιλιόμετρα κερδοσκοπούν σε βάρος του ανυποψίαστου καταναλωτή. Με την πρακτική αυτή, ακόμη και οι Βούλγαροι μας στέλνουν τα «σκουπίδια» της Ευρώπης. Υπάρχουν εξαιρετικά εγχώρια μεταχειρισμένα που απαξιώνονται. Να κάνουμε ένα βήμα μπροστά περιορίζοντας και τα EURO 5 που απαγορεύεται η είσοδος τους σε πολλές πόλεις της Ευρώπης. Αυστηρός έλεγχος και απαραίτητη κατά την εισαγωγή η κάρτα με όλους του ελέγχους ΚΤΕΟ στην χώρα η χώρες κυκλοφορίας του αυτοκινήτου.