Αρχική Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»Άρθρο 01 – ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη Δημητρα | 30 Ιουνίου 2020, 13:51
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα πρεπει να δωθει εμφαση στην δημιουργια ποδηλατοδρομων, θα γινουν καποια εργα αλλα κανενα σημαντικο στα δυτικα προαστεια. Οι πυκνοκατοικειμενες και χαμηλου εισοδηματος περιοχες θα κάνουν μεγαλυτερη χρηση ποδηλατου. Οι Λεωφ Θηβων, Αθηνων, Λενορμαν με ποδηλατοδρομους θα αποσυμφορησουν σημαντικα την κινηση στους δρομους, την ρυπανση και θα υπενθυμησουν στους δημοτες οτι δεν ειναι κατοικοι 2ης κατηγοριας. Και να μην ξεχναμε την ετοιμη υποδομη των γραμμων του τρενου που δεν χρησιμοποιουνται πλεον που ενωνουν τους Αγιους Αναργυρους με το Λαυριο. Και ενα τελευταιο σχολιο, η χωρα με την περισσοτερη ηλιοφανεια εχει τους λιγοτερους ποδηλατοδρομους, δεν ειναι λογικο. Ευχαριστω πολύ