Αρχική Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»Άρθρο 47 – Επιβολή περιβαλλοντικού τέλους σε παλαιά, ρυπογόνα μεταχειρισμένα οχήματαΣχόλιο του χρήστη nasoulis | 30 Ιουνίου 2020, 20:11
Ως Ελλάδα, που δεν παράγουμε ούτε αυτοκίνητα ούτε μπαταρίες για αυτά δεν είναι λογικό να επιδοτούμε την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Άλλο να πουλιούνται με πολύ μειωμένους φόρους (τέλη κυκλοφορίας και ταξινόμησης, ΦΠΑ, πιο γρήγορη απόσβεση κλπ), άλλο να δίνονται ειδικά δικαιώματα σε αυτά τα αυτοκίνητα (πχ ελεύθερη είσοδος στο δακτύλιο), όλα αυτά καλά, αλλά όχι και να δίνουμε λεφτά σε κάποιους για να αγοράζουν αυτοκίνητο! Πόσο μάλλον που μιλάμε για πανάκριβα αυτοκίνητα για λίγους, καθόλου πρακτικά για τους πολλούς και προς το παρόν ασύμφορα για τους περισσότερους. Με τη βία ηλεκτροκίνηση δε γίνεται και αυτή τη βλακεία την ξεκίνησε η Ευρωπαϊκή Ένωση με τα απίστευτα πρόστιμα στους ρύπους. Λες και τα ηλεκτρικά με τις γεμάτες τοξικά πανάκριβες μπαταρίες τους που σε 15 χρόνια θα είναι για πέταμα δε μολύνουν! Αυτοκτονεί η Ευρώπη, έχει εκατοντάδες εργοστάσια αυτοκινήτων και πάει να παραδώσει την αγορά στους Κινέζους στο όνομα μιας δήθεν προστασίας του περιβάλλοντος. Κατά τα άλλα, αφού σας κόφτει τόσο το περιβάλλον, αν μη τι άλλο περιορίστε κι άλλο την εισαγωγή μεταχειρισμένων EURO5. Το να μαζεύουμε όλα τα ρημάδια των Ευρωπαίων με πλήρη άγνοια του συνήθως καταμαγειρεμένου ιστορικού τους δεν είναι φιλοπεριβαλλοντικό.