Αρχική Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»Άρθρο 01 – ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΕΙΔΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΣΕΕΠΕ) | 1 Ιουλίου 2020, 15:19
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προτείνεται η προσθήκη παρ. δ) ως εξής: δ) η προώθηση της χρήσης οχημάτων υδρογόνου ως καύσιμο κίνησης. ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ Το σχέδιο Νόμου για την Ηλεκτροκίνηση που βρίσκεται σε διαβούλευση αναφέρεται στην υιοθέτηση ηλεκτροκίνητων οχημάτων τα οποία εμπίπτουν στην κατηγορία αυτών που φέρουν συσσωρευτές έλξης (traction batteries) και απαιτούν ανεφοδιασμό (φόρτιση) μέσω ξεχωριστής υποδομής φόρτισης. Εντούτοις, η τεχνολογία ηλεκτροκίνησης δεν περιορίζεται μόνο στην εφαρμογή των μπαταριών αλλά εξίσου και στην υιοθέτηση της τεχνολογίας του υδρογόνου ως ενεργειακό φορέα (energy carrier). Οι δύο τεχνολογίες είναι συμπληρωματικές (complementary) και η επιλεκτική υιοθέτηση της κάθε μίας από αυτές συσχετίζεται με την ανά περίπτωση βέλτιστη εφαρμογή και σχεδιάζεται με βάση αυτή. Και στις δύο περιπτώσεις, η διάταξη που τελικώς κινεί το όχημα είναι ηλεκτροκινητήρας/ες ο οποίος λαμβάνει την απαραίτητη ηλεκτρική ενέργεια, είτε ως αποθηκευμένη από συσσωρευτές ή ως παραγόμενη από κυψέλες καυσίμου (fuel cells). Προτείνεται λοιπόν να συμπεριληφθεί στο Ν/Σ πρόβλεψη και για τη χρήση υδρογόνου.