Αρχική Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»Άρθρο 13 – Οργάνωση της αγοράς φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων (Η/Ο)Σχόλιο του χρήστη Α.Στεργιάδης | 1 Ιουλίου 2020, 15:32
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η γενικότερη επίβλεψη από το Υπουργείο προσφέρει αρκετά θετικά. Ένα ακόμη αναγκαίο συστατικό είναι η υποχρέωση των παρόχων να προσφέρουν τις υπηρεσίες φόρτισης με διαλειτουργικότητα (interoperability) και με σεβασμό στην ιδιωτικότητα. Π.χ. θα μπορούσε να υπάρχει ένα είδος κάρτας (π.χ. Athens Card, Oyster London) κι εφαρμογής κινητών (δηλ.συγκεκριμένες προδιαγραφές ανοιχτού κώδικα) το οποίο θα έπρεπε να ακολουθούν όλοι οι πάροχοι ώστε να αποφευχθούν τα ατυχή παραδείγματα άλλων χωρών. Ο σεβασμός στην ιδιωτικότητα με βάση το ΓΚΠΔ πρέπει να είναι ενσωματωμένος στις συγκεκριμένες προδιαγραφές. Το νομοσχέδιο χρειάζεται να ενθαρρύνει περαιτέρω τη χρήση ποικίλλων οχημάτων (ηλ. αυτοκίνητο, ηλ. ποδήλατο, ηλ. πατίνι), με αποφυγή ενθάρρυνσης ηλεκτροκίνητων οχημάτων σε βάρος των μη μηχανοκίνητων (π.χ. ποδήλατο). Αυτό πρέπει να προβλεφθεί και τα επόμενα στάδια διείσδυσης της τεχνολογίας. Α.Στεργιάδης – Δικηγορική Εταιρεία Βασιλογεώργης & Συνεργάτες Δρ Ν.Θωμόπουλος – Senior Lecturer, University of Surrey Ι.Λέλης – Smart Transport, Atkins Global