Αρχική Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»Άρθρο 20 – Χωροθέτηση θέσεων στάθμευσης Η/Ο για ΑμεΑΣχόλιο του χρήστη Ν.Θωμόπουλος | 1 Ιουλίου 2020, 15:44
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο άρθρο 20 αναφέρεται ότι οι θέσεις ΑΜΕΑ είναι 2%. Το θεωρούμε χρήσιμο, όμως χαμηλό ποσοστό, ιδίως λόγω των άλλων περιορισμών που αντιμετωπίζουν οι συγκεκριμένοι συμπολίτες μας. Για αρχή, πρέπει να οριστούν ποιες είναι οι προδιαγραφές ΑΜΕΑ σχετικά με το περιεχόμενο του συγκεκριμένου νομοσχεδίου και μπορούμε να προσφέρουμε εμπειρία και παραδείγματα από άλλες χώρες της ΕΕ. Για παράδειγμα, για να είναι ο φορτιστής πάνω στο πεζοδρόμιο, πρέπει να μην εμποδίζει την υπάρχουσα χρήση του πεζοδρομίου από αμεα, με χρήση από καροτσάκι αναπηρίας σε όλα τα σημεία φόρτισης. Για αυτό, το πεζοδρόμιο πρέπει να έχει πλάτος > 1.5μ μετά την εγκατάσταση του φορτιστή. Αν είναι μικρότερο, τότε ο φορτιστής πρέπει να εγκατασταθεί στο χώρο στάθμευσης. Αν εγκατασταθεί στο χώρο στάθμευσης, θα μπορούσε ενα % των θέσεων να είναι λίγο μεγαλύτερες σε μήκος για να μπορούν τα ΑΜΕΑ να αποβιβάζονται/επιβιβάζονται στα οχήματα. Επιπλέον προδιαγραφές πρέπει να ορισθούν για πρόσβαση στους χώρους στάθμευσης μέσω ράμπας για παράδειγμα. WISE-ACT Δρ Ν.Θωμόπουλος – WISE-ACT Chair Ι.Λέλης – Smart Transport, Atkins Global