Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το «Εθνικό Πρόγραμμα Ελέγχου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης (ΕΠΕΑΡ)»Εθνικό Πρόγραμμα Ελέγχου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης (ΕΠΕΑΡ)Σχόλιο του χρήστη Δημήτρης | 8 Ιουλίου 2020, 22:53
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η θέσπιση ορίου υποχρεωτικής απαγόρευσης κυκλοφορίας οχήματος, το οποίο συντηρείται και κυκλοφορεί βάσει των θεσπισμένων εκπομπών ρύπων, συνιστά αδικαιολόγητο περιορισμό της ελευθερίας μετακίνησης των πολιτών και του δικαιώματος στην ιδιοκτησία και ως εκ τούτου θα προσβληθεί δικαστικά. Η κατάργηση των τελωνειακών δασμών συνιστά τη λύση για την αντικατάσταση του στόλου των οχημάτων, καθόσον το κόστος αγοράς εκτινάσσεται στα ύψη με την επιβολή τους. Οι Έλληνες πολίτες αδυνατούν ήδη να ανταποκριθούν στις δανειακές τους υποχρεώσεις με κίνδυνο να απολέσουν την κύρια κατοικία τους, επομένως ουδείς θα ασχοληθεί με την αγορά νέου οχήματος. Εάν δε συνδυαστούν τα ανωτέρω με τα εξωφρενικά επιτόκια δανεισμού καταναλωτικών δανείων των ελληνικών τραπεζών για την αγορά αυτοκινήτου, τότε η όλη προσπάθεια θα αποβεί άκαρπη και θα οδηγήσει σε κοινωνική κατακραυγή και έντονη δυσαρέσκεια. Από την άλλη εάν στραφούν οι καταναλωτές σε μικρού κυβισμού και ελαφρά οχήματα πόλης, τα οποία θα χρησιμοποιούν για κάθε σκοπό, η χώρα θα θρηνήσει εκατόμβες νεκρών σε αυτοκινητιστικά ατυχήματα, καθόσον ουδείς δεν θα περιοριστεί στην προβλεπόμενη και εντός ορίων χρήση αυτών των μικρών οχημάτων, αλλά θα τα χρησιμοποιεί ωσάν να ήταν μεγάλης κατηγορίας οχήματα, μην αλλάζοντας τις οδηγικές συνήθειες του παρελθόντος. Σε κάθε περίπτωση η χώρα θα πρέπει να ενημερώσει την ΕΕ ότι στο συγκεκριμένο ζήτημα θα πρέπει να συμμορφωθεί σε βάθος χρόνου αιτούμενη σχετική παράταση. Εύχομαι οι αρμόδιοι υπάλληλοι του υπουργείου να σκεφτούν με γνώμονα την "εθνική" λογική και όχι τη δογματική και "τυφλή" ενσωμάτωση της προταθείσας ευρωπαϊκής πολιτικής, με την η οποία σαφώς καταβάλλεται προσπάθεια περιορισμού της ρυπογόνου αρνητικής συνεισφοράς των παλαιών οχημάτων στο κλίμα της ευρωπαϊκής ηπείρου, σε συνάρτηση με την ανάπτυξη των δραστηριοποιούμενων στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας εταιρειών, πλην όμως με τρόπο ο οποίος καταδεικνύει ότι, για μια εισέτι φορά η εισηγούμενη νομοθεσία προς τις ευρωπαϊκές χώρες, τυγχάνει ανεπίκαιρη και εξωπραγματική.