Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το «Εθνικό Πρόγραμμα Ελέγχου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης (ΕΠΕΑΡ)»Εθνικό Πρόγραμμα Ελέγχου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης (ΕΠΕΑΡ)Σχόλιο του χρήστη Γεώργιος | 10 Ιουλίου 2020, 19:17
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αγαπητοί κύριοι Νομίζω ότι εισπρακτικου χαρακτήρα είναι η φορολόγηση στα αυτοκίνητα και όχι από ενδιαφέρον για το περιβάλλον. Επίσης με τον νέο τρόπο υπολογισμού τελών ταξινόμησης αυτοκινήτων ευνοούνται οι έμποροι και μεγάλο εισαγωγείς καινούργιων αυτοκινήτων και εξοντώνεται ο κλάδος μεταχειρισμένα. Έχετε αναρωτηθεί γιατί έχουμε τον 4ο γηραιότερο στόλο οχημάτων? Πολύ απλά γιατί είμαστε η μόνη χώρα στην Ευρώπη που ο πολιτης πληρώνει τέλος ταξινόμησης και εισαγωγικους δασμούς κάνοντας την τιμή των οχημάτων εξωφρενική. Για αυτόν τον λόγο έχουμε γεμίσει σαραβαλα. Ξαφνικά δινουμε κίνητρα για νέα αγορά αυτοκινητου, αλλά όποιος δεν μπορεί να πάρει καινούργιο ας μείνει με το παλιό και ρυπογόνο γιατι αν σκεφτεί να πάρει ένα εισαγόμενο euro 5 μοντέλο πχ του 2012 τότε ίσως του κοστίσει ακριβότερα από καινουργιο. Ρωτάω λοιπόν γιατι ένα αυτοκίνητο euro 6.3 που εκπέμπει 120 co2 να έχει πολύ ευνοϊκότερη δασμολογηση από ένα αυτοκινητο euro 5 που εκπέμπει 120 co2 ? Εφόσον στόχος είναι η μείωση των ρύπων και στα αυτοκίνητα, τότε γιατι δεν βάζετε έξτρα φόρο στο οχήματα που πραγματικά ρυπαίνουν λόγω χρήσης τους? Το ίδιο ρυπαίνει την ατμόσφαιρα ενα ταξι που κυκλοφορεί όλη μέρα με ένα ΙΧ που ίσως να κάνει 300 χλμ την εβδομάδα? Βάλτε φόρο ρύπων στα καύσιμα. Έτσι όποιος ρυπαίνει πληρώνει και περισσότερο.