Αρχική Δημόσια Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Εκσυγχρονισμός της Χωροταξικής και Περιβαλλοντικής νομοθεσίας»Άρθρο 87 – Ύψος κτιρίουΣχόλιο του χρήστη ΜΜ | 26 Αυγούστου 2020, 13:21
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γράφετε “8.α. Επιτρέπεται προσαύξηση του μέγιστου επιτρεπόμενου ύψους ... μέχρι 1,00 μ., στις περιπτώσεις όπου το ΙΣΌΓΕΙΟ του κτιρίου χρησιμοποιείται κατά ποσοστό 50% τουλάχιστον για στάθμευση αυτοκινήτων” γιατί μόνο το ισόγειο; Όταν το οικόπεδο είναι επικλινές ή έχει πρόσωπο σε δύο δρόμους με ανισοσταθμία μπορεί να αντιστοιχεί και σε ΟΡΟΦΟ. Γράφετε “3. Το μέγιστο ύψος του κτιρίου σε κάθε σημείο των όψεών του μετριέται από την οριστική στάθμη του εδάφους σε οποιοδήποτε σημείο μέτρησης ή από τη στάθμη του πεζοδρομίου, αν οι όψεις τοποθετούνται επί της ρυμοτομικής γραμμής.” στα πλείστα παραδείγματα όπου ο Δήμος έχει ανυψώσει το στην στάθμη του δρόμου (έως και 5-7μ από το φυσικό) δημιουργώντας πλήθος προβλημάτων πρόσβασης στις ιδιοκτησίες, τι ακριβώς προτείνετε; Πως θα διαμορφώνονται οι νέες οικοδομές; Ποιο ύψος θα λάβουν του κρασπέδου ή του φυσικού εδάφους κάτω από το επίπεδο τους δρόμου; Και πως υλοποιείται η στάθμευση των αυτοκινήτων; Ουδείς οικοδομικός κανονισμός έχει μεριμνήσει για αυτές τις περιπτώσεις, δεν πρέπει για μια συχνή πραγματικότητα να βρεθεί μια λύση;