Αρχική Εθνικός Κλιματικός Νόμος – Μετάβαση στην κλιματική ουδετερότητα και προσαρμογή στην κλιματική αλλαγήΆρθρο 12 Μέτρα προώθησης των οχημάτων μηδενικών εκπομπώνΣχόλιο του χρήστη ΒΑΓΕΝΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 29 Νοεμβρίου 2021, 12:55
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γιατί δεν θα δούμε ποτέ Rafale και Belharra με καύσιμο υγρό υδρογόνο στις δεξαμενές τους… Το υγρό υδρογόνο, η αμμωνία και η μεθανόλη έχουν το 34%, 51% και 62% ογκομετρικής ενεργειακής πυκνότητας του ΥΦΑ αντίστοιχα. (βλ. παρακάτω) Πως μία πολεμική μηχανή θα εμπλακεί σε μάχη με ενεργειακό ανταγωνιστικό μειονέκτημα μόνο και μόνο για την προστασία του περιβάλλοντος ? (Αν σε εξοντώσει ο αντίπαλος στην μάχη, δεν θα έχεις πια περιβαλλοντικές ανησυχίες…) Gravimetric & Volumetric energy density Jet fuel: 12000Wh/kg, 800kg/m3=0,8kg/lt 12kWh*1,25/lt=15MWh/m3 Diesel maritime oil: 45MJ/kg , 45*40/144=12,5 KWh/kg 860kg/m3 12,5*1000/860 MWh/m3 =14,535 MWh/m3 Methanol: 5472Wh/kg, 792 kg/m³ 5472Wh/0,0012626m3=4,334MWh/m3 61,6% of LNG H2: 40000Wh/kg, (33,33kWh/kg από την απόδοση της ηλεκτρόλυσης) Liquid H2: 70.85 g/L , 70.85 kg/m3 2,834 MWh/m3 40,25% of LNG (33,54% of LNG) NH3: 681,9 kg/m³ (-33,3°C, υγρό), 5.8 kWh/kg and volumetric (~0.105 kg/liter or 3.6 kWh/liter at 25° C) 3,6KWh/lt=3600Wh*1000/681,9kg=5279Wh/kg=3,6MWh/m3 51,14% of LNG LNG 1m3=4,141boe*1700kWh, 7,04 MWh/m3 Ελ. Επαγ/τίας, Μελετητής (Ενεργειακές & Βιομηχανικές), ΧΜ ,ΜΒΑ