Αρχική Εθνικός Κλιματικός Νόμος – Μετάβαση στην κλιματική ουδετερότητα και προσαρμογή στην κλιματική αλλαγήΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ, ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΟΙ Άρθρο 1 ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη Ελευθέριος | 1 Δεκεμβρίου 2021, 14:41
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα έπρεπε αρχικά η αυτοκινητοβιομηχανία να καταφέρει αυτονομία των ηλεκτροκίνητων αντίστοιχη με τα βενζινο/πετρελαοκίνητα και στη συνέχεια να δοθούν κίνητρα αντικατάστασης των παλιάς τεχνολογίας οχημάτων...και όχι η κατάργηση όπως επιδιώκεται!!!! Επίσης τα οχήματα που έχουν κινητήρα προδιαγραφών Euro6 θα πρέπει να εξαιρεθούν. Τα οχήματα πολυτέκνων >7θέσεων είναι συνήθως υψηλού κυβισμού και στην παρούσα χρονική στιγμή τα αντίστοιχα ηλεκτροκίνητα δεν παρέχουν αυτονομία μεγαλύτερη των 300-350χλμ (σε ιδανικές συνθήκες - εργοστασιακές δοκιμές)και το κόστος αγοράς τους κυμαίνεται από 30.000,00€ - 50.000,00€ (8-θέσια & 9-θέσια)