Αρχική Εθνικός Κλιματικός Νόμος – Μετάβαση στην κλιματική ουδετερότητα και προσαρμογή στην κλιματική αλλαγήΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ, ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΟΙ Άρθρο 1 ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη Βαγενάς Δημήτρης | 24 Ιανουαρίου 2022, 13:45
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διόρθωση Σχολίου & Global Fit Διόρθωση Σχολίου: Γιατί δεν θα δούμε ποτέ Rafale και Belharra με καύσιμο υγρό υδρογόνο στις δεξαμενές τους… (Αρθ.12 Εθν. Κλιματικού Νόμου) Gravimetric & Volumetric energy density Jet fuel: 12000Wh/kg, 800kg/m3=0,8kg/lt 12kWh*0,8=9,6 - 10,4 MWh/m3 (αντί 15 MWh/m3) Diesel maritime oil: 45MJ/kg , 45*40/144=12,5 KWh/kg 860kg/m3 12,5*0,86 MWh/m3 =10,75 MWh/m3 (αντί 14,535 MWh/m3) Συμπέρασμα: Αντικατάσταση του EU Fit for 55% με το Global Fit (από Διεθνές Δικαστήριο ή επόμενη COP) όπου ΟΛΟΣ ο πληθυσμός της γης τρέχει με ΑΠΕ-ΕΞΕ & μείωση -2% στην ΕΝΤΑΣΗ Ενέργειας (tn CO2/MWh πρωτογενούς κατανάλωσης ενέργειας) και το υπόλοιπο 50% της συνολικής μείωσης γίνεται με τεχνητές καταβόθρες απορρόφησης 16 Gtn CO2 από την ατμόσφαιρα με 16000 μηχανές “συνθετικών δασών” 1 Μt CO2 εκάστης με την ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ότι ο Αιώνας μας είναι Ανθρωπόκαινος που είναι σαθρό (ή όχι στέρεο επιχείρημα) καθώς μεσολαβούν και Παγετώδεις Περίοδοι στο Κλίμα (πριν το 1750 μχ).