• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΣΤΙΚΗΣ ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ' | 25 Ιανουαρίου 2022, 01:45

    Σύμφωνα με το Νέο Πλαίσιο Αστικής Κινητικότητας της ΕΕ (COM(2021) 811 final-14/12/2021): «Όπως επιβεβαιώνει ο Κλιματικός Στόχος της Ένωσης για το 2030, η ανάπτυξη οχημάτων μηδενικών ρύπων στο αστικό πλαίσιο θα συνεισφέρει μόνο εν μέρει σε αυτούς του στόχους. Καθαρή προτεραιότητα θα πρέπει να δοθεί σε εθνικό και τοπικό επίπεδο στην ανάπτυξη της δημόσιας συγκοινωνίας, του περπατήματος και του ποδηλάτου, καθώς και σε συνδυασμένες, κοινόχρηστες υπηρεσίες μεταφορών» σελ 1 παρ. 3 (μετάφραση δική μας) Σε αυτό το πλαίσιο, εκτιμούμε ότι η διατύπωση της αναφοράς του άρθρου 10 στη βιώσιμη αστική κινητικότητα και στη χρήση μέσων μαζικής μεταφοράς καθώς και η θέση του σχετικού εδαφίου πρέπει να τροποποιηθεί ως εξής: «Την προώθηση κατά προτεραιότητα και τη μεγαλύτερη δυνατή αύξηση του μεριδίου των αστικών μεταφορών από τη βιώσιμη αστική κινητικότητα, τη χρήση μέσων μαζικής μεταφοράς καθώς και των συνδυασμένων και κοινόχρηστων υπηρεσιών μεταφορών» Επίσης αυτό το εδάφιο να προηγηθεί του εδαφίου που αναφέρεται στην ηλεκτροκίνηση, ώστε να συνάδει με την προτεραιότητα που δίνεται στη βιώσιμη αστική κινητικότητα στο Νέο Πλαίσιο Αστικής Κινητικότητας της ΕΕ.