Αρχική ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΝΑΝΕΩΣIΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ -Β’ ΦΑΣΗ, AΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΜΕΡΟΣ Β’ – ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ – Β’ ΦΑΣΗΣχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΑ | 29 Απριλίου 2022, 13:02
Παρατηρήσεις: Άρθρο 4 παρ. 4.δ Η φράση: ''υπό τον όρο ότι δεν παραβλάπτεται η συνήθης εκμετάλλευση των υπερκειμένων ακινήτων θα πρέπει να μπορεί ένας μηχανικός να το πιστοποιεί ώστε να μην καταλήγουν υποθέσεις στα δικαστήρια και να οριστεί υπηρεσία η οποία θα μπορεί να διασφαλίζει τα οριζόμενα στο παρόν άρθρο. Άρθρο 4 παρ. 5 Πρέπει να προστεθεί όρος: ''υπέρ του οποίου εκδίδεται η άδεια εγκατάστασης ή η Οριστική προσφορά σύνδεσης''. Πρέπει να προστεθεί ο παραπάνω όρος (Οριστική προσφορά σύνδεσης ) αφού τα κοινά αιτήματα δεν έχουν άδεια εγκατάστασης και πρέπει και αυτά να μπορούν να κατασκευάσουν τα συνοδά τους έργα (υπόγειες γραμμές μεταφοράς) Αρθρο 12 παρ. 4.α Προτείνεται να γίνεται η πρώτη μέτρηση στην έξοδο του σταθμού στη χαμηλή τάση ώστε τα έργα με κοινά αιτήματα τα οποία βρίσκονται σε όμορα οικόπεδα να μπορούν να τοποθετούν ένα κοινό οικίσκο μέσης τάσης ανά 6(έξι) ή περισσότερα έργα. Το συγκεκριμένο προτείνεται διότι πολλά έργα λόγω ακρίβειας γίνονται πλέον μη βιώσιμα. Αρθρο 12 παρ. 11 Πρέπει να αφαιρεθεί η πρόταση: ''Η όδευσή τους εναερίως επιτρέπεται μόνο ως εξαιρετικό μέτρο, εφόσον η υπόγεια όδευση είναι αδύνατη για τεχνικούς λόγους''. Επειδή αν παραμείνει το μόνο που θα δημιουργήσει είναι καθυστερήσεις στα έργα λόγω φόρτου εργασίας που θα προστεθεί στην υπηρεσία του Δ.Ε.Δ.Δ.Η.Ε. Α.Ε. και μάλιστα από τη στιγμή που δεν υπάρχει χρονικό όριο στην απάντηση του Δ.Ε.Δ.Δ.Η.Ε. Α.Ε.. Επιπλέον από το παρόν άρθρο πρέπει να εξαιρεθούν οι σταθμοί που έχουν λάβει οριστική προσφορά και την έχουν ήδη αποδεχθεί καταθέτοντας την εγγυητική επιστολή πριν την δημοσίευση του παρόντος αφού έχουν ήδη προβεί σε μεγάλα έξοδα αλλά και έχουν συντάξει χρονοβόρες μελέτες όδευσης για τα έργα τους και η αναδρομική εφαρμογή μόνο καθυστερήσεις θα δημιουργούσε σε ένα χρονικό σημείο που η χώρα χρειάζεται τις Α.Π.Ε. ''εχθές'' . Τέλος πρέπει το μήκος εναέριας όδευσης στα νέα έργα να γίνει στο 50% της συνολικού δικτύου. Αρθρο 13 παρ. 3 Ο αρμόδιος διαχειριστής να απορρίπτει μόνο σε περίπτωση παρεμβολών εναέριων γραμμών. Σε κάθε άλλη περίπτωση να μην μπορεί να απορρίψει την όδευση του ιδιωτικού δικτύου.