Αρχική ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΝΑΝΕΩΣIΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ -Β’ ΦΑΣΗ, AΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΜΕΡΟΣ ΣΤ’ – ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης Πράπας | 7 Μαΐου 2022, 18:40
Άρθρο 127: Η υποχρεωτικότητα προέγκρισης κατά την αναθεώρηση δεν βγάζει νόημα όταν στην έκδοση της αρχικής άδειας δεν απαιτείτο προέγκριση. Επειδή σχεδόν σε κάθε άδεια απαιτείται αναθεώρηση σημαίνει επί της ουσίας ότι η προέγκριση καθίσταται υποχρεωτική και για την έκδοση της αρχικής άδειας αλλιώς κατά την αναθεώρηση μπορεί να προκύψουν δυσεπίλητα προβλήματα και της αρχικής άδειας ιδιαίτερα εάν η κατασκευή είναι προχωρημένη. Άρθρο 128: Η διάταξη "Ο υποχρεωτικός δειγματοληπτικός έλεγχος διενεργείται ανά εξάμηνο για τις άδειες του παρελθόντος εξαμήνου" συνίσταται να τροποποιηθεί προκειμένου να γίνεται πιο γρήγορα ο δειγματολειπτικός έλεγχος αμέσως άφού εκδοθεί η άδεια, πριν προχωρήσει η κατασκευή. Άρθρο 129 περί ΔΚ: Ποιο το νόημα να καταργηθεί ο υπολογισμός στο ΔΚ της δόμησης όταν απαιτείται παράλληλα υπεύθυνη δήλωση μελετητή «…ότι στην επιτρεπόμενη δόμηση έχουν υπολογιστεί όλες οι κατασκευές, σύμφωνα με το άρθρο 11 του ν. 4067/2012 (Α' 79)» η οποία θα ελέγχεται εκ των υστέρων από την ΥΔΟΜ με βάσει τους δικούς της υπολογισμούς (όχι έλεγχο υπάρχοντων υπολογισμών στο ΔΚ) και σε περίπτωση λάθους θα επισύρει συνέπειες ψευδούς υπεύθυνης δήλωσης και υποβολής ψευδών στοιχείων που θα οδηγούν στην ανάκληση της αδείας. Συνεπώς η υποχρέωση υπολογισμού της δόμησης δεν καταργείται επί της ουσίας.