• Σχόλιο του χρήστη 'Θεοφάνης Καραμπατζάκης' | 27 Απριλίου 2010, 10:50

    Θέλω να μάθω ένα και μόνο λόγο, επιστημονικά τεκμηριωμένο όμως με αριθμητικά στοιχεία, που να υπαγορεύει την απαγόρευση της θήρας σ’ όλο τον Ανατολικό Υμηττό. Πιστεύω ότι η θέση αυτή της καθολικής απαγόρευσης του κυνηγιού στην περιοχή εκπορεύεται από την πολιτική άποψη «Δεν μας αρέσει το κυνήγι» η οποία εκφράζεται από την πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΚΑ και μια μικρή μερίδα πολιτών ενταγμένων σε ΜΚΟ και ως πολιτική άποψη και πρακτική είναι άκρως αντιδημοκρατική. Πιστεύω πως το κυνήγι πρέπει να συνεχίσει να επιτρέπεται στις περιοχές που επιτρέπεται και σήμερα, έχοντας πλήρη γνώση πως το αίτημα αυτό είναι απόλυτα σύμφωνο με τους σκοπούς που έχουν τεθεί στο συγκεκριμένο σχέδιο προεδρικού διατάγματος. Η άσκηση της θήρας αποτελεί δραστηριότητα απόλυτα συμβατή με την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος και κάθε διαφορετική χωρίς τεκμήρια προσέγγιση δημιουργεί έντονη ανησυχία για την αντικειμενικότητα και τις προθέσεις της ηγεσίας του ΥΠΕΚΑ αλλά και την αποτελεσματικότητα των αποφάσεων που λαμβάνει. Θυμίζω:  Η ΕΕ έχει αναθέσει στις κυνηγετικές οργανώσεις της Ευρώπης, με πρωτόκολλο που υπογράφηκε μεταξύ Ευρωπαϊκής Επιτροπής και Ευρωπαϊκής Κυνηγετικής Ομοσπονδίας (FACE), την διάδοση της σημασίας του δικτύου Νατούρα 2000 για την μείωση της απώλειας της φυσικής βιοποικιλότητας.  Οι κυνηγετικές οργανώσεις παράγουν το μεγαλύτερο έργο στην πράξη, συγκριτικά με οποιαδήποτε άλλη οικολογική οργάνωση, προς όφελος του περιβάλλοντος, χρηματοδοτώντας το οι ίδιες. Ευχαριστώ πολύ Θεοφάνης Καραμπατζάκης Δασολόγος & Δ. Μηχανολόγος Μηχανικός Καθηγητής στη Δημόσια Τεχνικοεπαγγελματική Εκπαίδευση  Οι κυνηγετικές οργανώσεις προσφέρουν στον ελληνικό λαό την φύλαξη του περιβάλλοντος με την θηροφυλακή τους την οποία φυσικά χρηματοδοτούν οι ίδιοι οι κυνηγοί χωρίς καμία κρατική ή Ευρωπαϊκή επιχορήγηση.  Το κυνήγι ως δραστηριότητα είναι άρρηκτα δεμένη με τις ρίζες μας βαθειά στους αιώνες, πράγμα το οποίο φαίνεται από τη μελέτη της αρχαιοελληνικής μυθολογίας και των αρχαίων ποιητών και συγγραφέων (Ομηρος, Ξενοφών, Οππιανός, κ.α.). Κάθε λοιπόν αντικυνηγετική διαστρέβλωση της ιστορίας αποτελεί ύβρη προς τον Ελληνικό πολιτισμό.  Το κυνήγι στη χώρα μας σήμερα ασκείται από πολίτες χαμηλών και μέσων εισοδημάτων και αποτελεί λαϊκή δραστηριότητα. Διέπεται δε από το αυστηρότερο και συνάμα δημοκρατικότερο νομικό πλαίσιο συγκριτικά με τις άλλες χώρες της Ευρώπης, αφού τουλάχιστον το θήραμα θεωρείται δημόσιο αγαθό και όχι ιδιωτικό περιουσιακό στοιχείο. Κάθε περιστολή του κυνηγιού χωρίς λόγο αποτελεί αντιδημοκρατικό και αντιλαϊκό μέτρο. κ. Πρωθυπουργέ, στις εκλογές του περασμένου Οκτώβρη, ο Ελληνικός λαός σας εξουσιοδότησε να κυβερνήσετε αυτή τη χώρα αυτοδύναμα δίνοντάς σας ένα ποσοστό ψήφων που δεν το περιμένατε. Δεν σας εξουσιοδότησε όμως, να προτείνετε σε στέλεχος κόμματος, που η ίδια λαϊκή ετοιμηγορία δεν επέτρεψε να περάσει το κατώφλι του Ελληνικού κοινοβουλίου, την ανάληψη του ΥΠΕΚΑ (πράγμα που τελικά δεν έγινε αποδεκτό από τον ίδιο), ούτε να αναθέσετε την υπουργική αυτή θέση σε μη εκλεγμένο πρόσωπο, το οποίο δε συζητά με τα θεσμικά όργανα για τα περιβαλλοντικά και κυνηγετικά θέματα, παρά με ορισμένες ΜΚΟ τις οποίες δε γνωρίζουμε με τι κριτήρια επέλεξε. Λυπάμαι, αλλά η επιλογή αυτή, όχι μόνο δε συνιστά διεύρυνση των δημοκρατικών θεσμών, αλλά αντιθέτως καταδεικνύει δημοκρατικό έλλειμμα. Θεωρώ ότι σε τέτοιο ατόπημα δεν θα υπέπεπτε ούτε ο πατέρας σας, αλλά ούτε και ο παππούς σας (ο Γέρος της Δημοκρατίας) του οποίου το όνομα φέρετε.