Αρχική ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΝΑΝΕΩΣIΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ -Β’ ΦΑΣΗ, AΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΜΕΡΟΣ Γ΄ – ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/944 ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΤΗ ΣΩΡΕΥΤΙΚΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ Ν. 4001/2011, 4067/2012, 3468/2006, 2367/1998 ΚΑΙ 4685/2020Σχόλιο του χρήστη ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Περιβάλλοντος και Πολιτισμού (ΕΛΛΕΤ) | 10 Μαΐου 2022, 18:50
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α' Άρθρο 64: Όταν έχουν ήδη δοθεί χιλιάδες MW σε Βεβαιώσεις για σταθμούς αποθήκευσης ενέργειας, είναι πολύ δύσκολο να δικαιολογηθεί η αναγκαιότητα να κατασκευάσει και ο ΑΔΜΗΕ δικά του έργα αποθήκευσης. Ως εκ τούτου, αυτό το άρθρο θα πρέπει να αποσυρθεί. ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ' Άρθρο 88: Στην παρ. 1α του άρθρου 8β του 3468/2006, γιατί θα πρέπει να μπορεί να υπάρχει διαφοροποίηση μεταξύ της λίστας προτεραιότητας του ΑΔΜΗΕ και του ΔΕΔΔΗΕ; Αυτή η πρόβλεψη μπορεί να οδηγήσει σε αδιαφάνεια και διακρίσεις. Η κυβέρνηση να ξεκαθαρίσει σε τι είδους έργα θέλει να δώσει προτεραιότητα χωρίς να επιτρέπεται μία συνεχής αλλαγή αυτής της λίστας για τουλάχιστον 3 χρόνια. Το επαναλαμβάνουμε ότι ο ηλεκτρικός χώρος είναι αγαθό σε σπανιότητα και η κυβέρνηση δεν θα πρέπει να επιτρέπει αδιαφανείς και αμφισβητήσιμες διαδικασίες για την κατανομή του.