Αρχική ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ – ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ ΕΕ 2018/2001 ΚΑΙ 2019/944Άρθρο 28 Εφαρμογή ενεργειακού συμψηφισμού και εικονικού ενεργειακού συμψηφισμού από αυτοκαταναλωτές – Αντικατάσταση άρθρου 14Α ν. 3468/2006Σχόλιο του χρήστη Νίκος Φωτόπουλος | 24 Φεβρουαρίου 2023, 08:40
Αν ήθελε το Υπουργείο να υπηρετήσει τους σκοπούς της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας που ενσωματώνονται σε αυτό το Νομοσχέδιο, με την αυτοπαραγωγή ως κλειδί για κρίσιμα προγράμματα όπως το RePOWEREU και την μετάβαση στην οικονομία του Υδρογόνου, θα έπρεπε τα μέγιστα όρια αυτοπαραγωγής από ΑΠΕ για τους μεν οικιακούς χρήστες να είναι εξαρτώμενο από τα τετραγωνικά που εξηπηρετεί η κάθε παροχή και για τις επιχειρήσεις από την εγκατεστημένη ισχύ τους. Αυτό θα ήταν πιο δίκαιο πιο λογικό και παράλληλα υγιές και για τον ανταγωνισμό και για τους παρόχους. Τώρα που η Ελλάδα στρέφεται προς τα ανανεώσιμα αέρια θα πρέπει να υπάρχει όσο δυνατόν μεγαλύτερη διασπορά της (αυτο)παραγωγής Πράσινου Υδρογόνου και αυτό σημαίνει αυτοπαραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Το όριο των 10 KW εγκατεστημένης ισχύος για τους οικιακούς καταναλωτές και 100 KW για τα νομικά πρόσωπα, αποτελούν σοβαρό περιορισμό και ουσιαστικά λειτουργούν ως απαγόρευση της αυτοπαραγωγής της ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα σε αντίθεση με τα όσα προωθεί η Ευρωπαϊκή Νομοθεσία. Ποιος οικιακός χρήστης θα μπει στον κόπο, στα έξοδα και στην διαδικασία για 10 KWp; (πρακτικά μόνο για φωτοβολταϊκά μιλάμε) Δεσμεύετε τον οικιακό χρήστη εσσαεί στις εταιρείες πάροχους Ηλεκτρικής Ενέργειας χωρίς να δίνετε το δικαίωμα στην αγορά να αυτορυθμίζεται απέναντι σε ενεργειακές κρίσεις και παρόχους ΗΕ καταργώντας ουσιαστικά κάθε δυνατότητα ανταγωνισμού και αντίδρασης των οικονομικά ευάλωτων. Όσο για το όριο των 100 KW αυτοπαραγωγής για τις επιχειρήσεις φαίνεται και λίγο και αυθαίρετο. Αναθεωρείστε τα μέγιστα όρια αυτοπαραγωγής ΗΕ του άρθρου και κάντε τα αναλογικά.