Αρχική Διατάξεις για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειες και την προστασία του φυσικού και χωροταξικού περιβάλλοντοςΜΕΡΟΣ ΣΤ΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΕΡΙ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ (άρθρα 138-142)Σχόλιο του χρήστη ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΤΑΣ ΒΟΝΑΖΟΥΝΤΑΣ | 25 Φεβρουαρίου 2023, 09:42
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η κατάργηση της παρ. 2 του άρθρου 15 του ν. 4819/2021 (Α΄129), περί Μητρώου Μεταχειρισμένων Οχημάτων θεωρώ ότι είναι εσφαλμένη. Καθώς νομιμοποιεί την μη συμμετοχή «Παραγωγών» στο ΕΜΠΑ όπως ο νόμος ορίζει. Νομιμοποιεί επίσης την εισφοροδιαφυγή καθώς «Παραγωγοί» μπορούν κατά το δοκούν να μην συμμετέχουν σε συστήματα ανακύκλωσης όπως έχουν υποχρέωση κατά τον ν2939/2001 και των μετέπειτα διατάξεων. Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τους ορισμούς της Οδηγίας 53/2000 της ΕΕ: 1. "όχημα", οποιοδήποτε όχημα χαρακτηρισμένο ως κατηγορία M1 ή N1, όπως ορίζεται στο παράρτημα II Α της οδηγίας 70/156/ΕΟΚ – ΔΕΝ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΟΧΗΜΑ. 2. "παραγωγός", ο κατασκευαστής του οχήματος ή ο επαγγελματίας εισαγωγέας του οχήματος σε κράτος μέλος· - ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΕΑΝ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΕΙΣΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΕΕ Ο ΕΙΣΑΓΩΓΕΑΣ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ. Δυστυχώς αλλά με την κατάργηση του συγκεκριμένου άρθρου η Πολιτεία ανταμείβει τους νομοθετικά ασυνεπείς!